Kovács Ágnes (2023) Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kovács_Ágnes_VEZJ5A.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_KOVÁCS_ÁGNES.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (156kB) |
|
PDF
Kovács Ágnes_Szakdolgozat értékelő lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Kovács Ágnes bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (202kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ez a szakdolgozat a kozmetikai termékbevezetés online és offline marketingjének összehangolását és a fogyasztói szokások mélyebb megértését vizsgálja. Egy hazánkban működő kozmetikai vállalat stratégiájával és a fogyasztókat befolyásoló digitális eszközökre helyezve a hangsúlyt, a kutatás azt tárgyalja, hogy a siker kulcsa az online és offline stratégiák integrált kombinációja, különös tekintettel a fogyasztói elvárásokra és a piaci dinamikákra. A tanulmány összességében arra készít fel, hogy a vállalatoknak alkalmazkodniuk kell a változó piaci környezethez, és integrált marketingmegközelítést kell alkalmazniuk a hatékony termékbevezetés érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói preferenciák, kozmetikai ipar, marketing, offline-online marketingeszközök, termékbevezetés, vállalati stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:28 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |