Márkus Bettina (2023) Az ügyfélkapcsolatok szerepének és jelentőségének bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Márkus_Bettina_DBAN7H.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Márkus Bettina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (280kB) |
|
PDF
BA_B_Márkus Bettina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (118kB) |
|
PDF
Márkus Bettina -szakdolgozat-biralat_2023 december.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (227kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban különösen fontos szerepet tölt be a szolgáltatószférában az ügyfélkapcsolat minősége. Kiélezett verseny folyik a tercier szektorban működő vállalatok között az ügyfelek hosszú távú megtartásáért, amelyhez nagyban hozzájárul a megfelelő ügyfélkapcsolat kiépítése és fenntartása. A korszerű technológiai megoldások ugyan megkönnyítik a napi kapcsolattartást és a partnerek közötti együttműködést, azonban előfordulhatnak olyan problémák, amelyek elégedetlenséghez vezethetnek. A problémamentes ügyfélkapcsolatot támogató CRM rendszert alkalmazó vállalatok nem a tevékenységet, hanem az ügyfelet helyezik működésük középpontjába. A szemlélet mára számos szolgáltatónál elterjedt, ami a könyvelőirodák esetében is elmondható. Szakdolgozatomban az Economic Mentor Kft. elnevezésű könyvelőiroda működésének tükrében mutattam be az ügyfélkapcsolat szerepét és jelentőségét a digitális környezetben. Vizsgálatom során e kisvállalkozás és a TMF Magyarország Kft. elnevezésű multinacionális könyvelőiroda ügyfélkapcsolati menedzsmentje közötti egyezőségekre és különbségekre vetítettem rá. Kiindulásként a CRM meglétéhez szükséges öt fő szempontot vettem alapul. Az elméleti ismeretek birtokában kvalitatív kutatás keretében egyéni mélyinterjút készítettem a cégek kompetens képviselőivel, majd a kiértékelést követően javaslatot tettem az Economic Mentor Kft. ügyfélkezelésének javítására. A kutatást követően azt a következtetést vontam le, hogy bár az Economic Mentor Kft. is felfedezte az ügyfelekkel történő digitális kapcsolattartásban rejlő lehetőségeket, e téren jelenleg még nem rendelkezik kiforrott és teljeskörű ügyfélkapcsolati menedzsmenttel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | accounting, clienting (ügyfélközpontú marketing), CRM, digitalizáció, ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:27 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |