Az ügyfélkapcsolatok szerepének és jelentőségének bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül

Márkus Bettina (2023) Az ügyfélkapcsolatok szerepének és jelentőségének bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Márkus_Bettina_DBAN7H.pdf] PDF
Márkus_Bettina_DBAN7H.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Márkus Bettina.pdf] PDF
BA_O_Márkus Bettina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (280kB)
[thumbnail of BA_B_Márkus Bettina.pdf] PDF
BA_B_Márkus Bettina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (118kB)
[thumbnail of Márkus Bettina -szakdolgozat-biralat_2023 december.pdf] PDF
Márkus Bettina -szakdolgozat-biralat_2023 december.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (227kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban különösen fontos szerepet tölt be a szolgáltatószférában az ügyfélkapcsolat minősége. Kiélezett verseny folyik a tercier szektorban működő vállalatok között az ügyfelek hosszú távú megtartásáért, amelyhez nagyban hozzájárul a megfelelő ügyfélkapcsolat kiépítése és fenntartása. A korszerű technológiai megoldások ugyan megkönnyítik a napi kapcsolattartást és a partnerek közötti együttműködést, azonban előfordulhatnak olyan problémák, amelyek elégedetlenséghez vezethetnek. A problémamentes ügyfélkapcsolatot támogató CRM rendszert alkalmazó vállalatok nem a tevékenységet, hanem az ügyfelet helyezik működésük középpontjába. A szemlélet mára számos szolgáltatónál elterjedt, ami a könyvelőirodák esetében is elmondható. Szakdolgozatomban az Economic Mentor Kft. elnevezésű könyvelőiroda működésének tükrében mutattam be az ügyfélkapcsolat szerepét és jelentőségét a digitális környezetben. Vizsgálatom során e kisvállalkozás és a TMF Magyarország Kft. elnevezésű multinacionális könyvelőiroda ügyfélkapcsolati menedzsmentje közötti egyezőségekre és különbségekre vetítettem rá. Kiindulásként a CRM meglétéhez szükséges öt fő szempontot vettem alapul. Az elméleti ismeretek birtokában kvalitatív kutatás keretében egyéni mélyinterjút készítettem a cégek kompetens képviselőivel, majd a kiértékelést követően javaslatot tettem az Economic Mentor Kft. ügyfélkezelésének javítására. A kutatást követően azt a következtetést vontam le, hogy bár az Economic Mentor Kft. is felfedezte az ügyfelekkel történő digitális kapcsolattartásban rejlő lehetőségeket, e téren jelenleg még nem rendelkezik kiforrott és teljeskörű ügyfélkapcsolati menedzsmenttel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: accounting, clienting (ügyfélközpontú marketing), CRM, digitalizáció, ügyfélkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 10:27
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 28. 10:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet