Nagy Zoltán (2023) Felelős vállalatok és a fogyasztói igények: A fenntarthatóság új elemei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Nagy_Zoltán_H3FHMN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Nagy_Zoltán.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (231kB) |
|
PDF
NagyZoltán.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
|
PDF
BA_B_Nagy_Zoltán.PDF Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban a társadalmi felelősségvállalás és a fenntarthatóság egyre inkább fontosabb a vállalatok és a fogyasztók életében. A fenntarthatóság manapság már nemcsak a környezetvédelemre vonatkozik, hanem a társadalmi és gazdasági felelősségvállalásra is. Ebben a meghatározásban a vállalatoknak nem csak nyereségtermelő szerepük van, hanem kiemelkedő hatással lehetnek a társadalmi és környezeti kihívások kezelésében. Ebben a szakdolgozatban mélyebben megvizsgálom, hogy hogyan befolyásolják a vállalatok fenntarthatósági intézkedései a fogyasztók vásárlási döntéseit, és mennyire fontos a fogyasztók számára az, hogy a vállalatok mennyire elkötelezettek a fenntarthatóság iránt. Továbbá megnézem, hogy az elmúlt években hogyan változott a fogyasztói magatartás a fenntartható termékek iránti növekvő kereslet hatására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntarthatóság, fogyasztó(k), fogyasztói igények, környezettudatosság, társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:26 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |