Vágási Viktor (2023) Coca-Cola HBC Magyarország marketingtevékenysége. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Cola-Cola HBC Magyarország marketingtevékenysége.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Záró dolgozat összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (195kB) |
|
PDF
Vágási Viktor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (134kB) |
|
PDF
HU009825_231127-155206-1442.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (818kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Coca-Cola marketingtevékenysége kiemelkedő példa a sikeres és tartósan népszerű márkázásra. A vállalat több mint egy évszázados története során olyan stratégiákat alkalmazott, amelyek a fogyasztók elkötelezettségét és a márkahűséget szinte kultuszszintre emelték. Ennek a különleges sikernek számos tanulsága van, amit más cégek is érdemes lenne eltanulniuk. Az egyik kulcsfontosságú tanulság az, hogy a Coca-Cola képes volt rugalmasan alkalmazkodni a változó piaci és fogyasztói igényekhez. A márka története során számos új terméket vezetett be, és innovatív marketingstratégiákat alkalmazott, hogy mindig releváns maradjon a fogyasztók számára. Ez az agilitás és hajlandóság az újításra kulcsfontosságú a versenyképesség megőrzéséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbázis, marketingstratégiák, márkapolitika, termék, túlóra |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:26 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |