Hóbár Helga (2022) Munkafolyamatok és informatikai szoftverek a Prime Rate Kft. életében. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat 2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
összegzés 2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (204kB) |
|
PDF
image0.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
|
PDF
Hóbár.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
Absztrakt (kivonat)
Összegzés Záródolgozatomban bemutattam egy szerintem sokaknak ismeretlen iparágat a nyomdaipart. Nagyon élveztem a dolgozat írását, mivel szerintem egy nagyon érdekes témáról írtam, és remélem az olvasók tanulhatnak a dolgozatomból. Először írtam a Prime Rate keletkezéséről, ugyanis nem megszokott módon jött létre ez a cég. A cég igazgatója közgazdászként diplomázott, viszont a nyomdaiparban találta magát, fiatalkori kedvelt elfoglaltsága miatt. Fontosnak találtam, hogy beszéljek a nyomtatási formákról és fő profiljáról a cégnek, hiszen ezen alapul minden. A szolgáltatások is nagyon fontosok, hisz így ismeri meg az olvasó a cég erősségeit. A cégnek nincs feltétlenül profilja, ugyanis nagyon fejlett a gépparkja és a technológia, amit használ így a legtöbb terméket elő tudja állítani, viszont vannak kedveltebb és kevésbé kedvelt termékek. Kedvelt terméknek a könyveket mondanám a cég és a megrendelők oldaláról is. Amit nem szeret elkészíteni a vállalat azok a nagyobb dobozok, hiszen ehhez nincs megfelelő gépje. Az egyik legfontosabb téma, amit érintettem a rendelés feldolgozás, munkámnak egyik alap mozzanata. Lépésről-lépésre levezettem milyen hosszú és bonyolult folyamat ez valójában, és mennyi türelmet igényel a termékmenedzserek részéről, hiszen napi szinten akár több száz telefonhívást fogadnak és kezdeményeznek. A cég, hogy könnyítse dolgozói munkát természetesen alkalmaz számítógépes programokat. Több vállalat vezetési rendszert is használ a cég az egyik a CRM. Ennél a rendszernél az ügyfelek vannak középpontban, itt az ő igényeik kielégítésének maximalizálása a cél. A Prime Rate nagyon ügyfél központú vállalat, így mindent elkövetnek annak érdekében, hogy elégedett legyen a vevő. A Scroll ami szintén egy vállalat irányítási rendszer, ezt használja a cég az első pár lépésben. Szerintem egy nagyon könnyen kezelhető és teljesen érthető formátumról van szó, személy szerint nagyon kedvelem ezt a programot. Ebben kalkuláljuk az árat az ügyfélnek. Utána a QAD nevezetű programba lépünk és folytatjuk a munkafolyamatokat. Cégen belül ezen a platformon terjednek a munkákhoz tartozó információk és persze telefonon. Szerintem nagyon jó marketing stratégiái vannak a cégnek, ami abszolút meg is látszik az értékesítésen. Fontos neki a piackutatás, hogy megtudja mik az igények. Természetesen mindig meghallgatja a cég a vásárlók véleményét és ezt előnyére fordítja. Közösségi médiában, szórólapokon, saját weboldalon, e-mail-ben hirdeti magát. A legfontosabb hirdetőeszköze viszont az elégedett ügyfél, aki jó hírét viszi a vállalatnak, amiből szerencsére sok van a Prime Rate Kft.-nek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | integrált vállalatirányítási rendszer, kommunikáció, marketing, munkafolyamatok, nyomdaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 09:56 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 09:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |