A Media Markt marketing tevékenységének elemzése a jubileumi promóciók tükrében

Kerekes Viktor (2014) A Media Markt marketing tevékenységének elemzése a jubileumi promóciók tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kerekes Viktor.pdf] PDF
Kerekes Viktor.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Media Markt, Vállalati arculat, Marketingmix, Marketingkommunikáció, Piacelemzés, Reklámkampány
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 21. 14:05
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 13:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet