Az eladáshelyi reklám fogyasztásra gyakorolt hatása a vendéglátóhelyeken

Szmodics Natália (2014) Az eladáshelyi reklám fogyasztásra gyakorolt hatása a vendéglátóhelyeken. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szmodics Natália.pdf] PDF
Szmodics Natália.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (879kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Magatartás, Reklámpszichológia, Italválasztás, Piackutatás, Reklám
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 21. 13:44
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 13:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet