A márkázottság szerepe a fagylalt- és jégkrém kereskedelemben

Kovács Szandra (2014) A márkázottság szerepe a fagylalt- és jégkrém kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kovács Szandra.pdf] PDF
Kovács Szandra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fagylalt, Jégkrém, Unilever, Piacelemzés, Márka, elemzés, Fogyasztási szokás
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 19. 10:56
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 14:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet