Productus Placementus Hungaricus: product placement magyar módra a digitális átállás korszakában

Hőhn Brigitta (2009) Productus Placementus Hungaricus: product placement magyar módra a digitális átállás korszakában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_14280_HőhnBrigitta.pdf] PDF
D_14280_HőhnBrigitta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Product placemenet, Marketingkommunikáció, Reklám
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 23. 13:08
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 23. 13:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet