A hipermarketek és bevásárlóközpontok marketingkommunikációja a nyomtatott és elektronikus sajtómegjelenések alapján

Fábián Ildikó (2001) A hipermarketek és bevásárlóközpontok marketingkommunikációja a nyomtatott és elektronikus sajtómegjelenések alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_6989.pdf] PDF
D_6989.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (888kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bevásárlóközpontok, Marketingkommunikáció, Árképzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 17. 10:09
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 17. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet