A Kvikk Lunsj csokoládé marketingkommunikációs stratégiájának elemzése

Fehér Orsolya (2014) A Kvikk Lunsj csokoládé marketingkommunikációs stratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Fehér Orsolya.pdf] PDF
Fehér Orsolya.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Csokoládépiac, norvég, Kvikk Lunsj, Csokoládépiac, magyar, Marketingmix, Piackutatás, Márka
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 16. 15:28
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 14:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet