A teaházak népszerűségének okai és a szolgáltatásból fakadó jellemzők

Szegedi Anikó (2010) A teaházak népszerűségének okai és a szolgáltatásból fakadó jellemzők. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15169.pdf] PDF
D_15169.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szolgáltatásmarketing, Fogyasztói magatartás, Tea
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 15. 14:07
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 15. 14:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet