Az e-learning és az LMS szerepe a hazai felsőoktatásban, különös tekintettel a koronavírus-járvány okozta kihívásokra

Kollár Tamás (2023) Az e-learning és az LMS szerepe a hazai felsőoktatásban, különös tekintettel a koronavírus-járvány okozta kihívásokra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Kollár_Tamás_O17CW4.pdf] PDF
Kollár_Tamás_O17CW4.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Kollár_Tamás.pdf] PDF
BA_O_Kollár_Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (114kB)
[thumbnail of BA_B_Kollár_Tamás.pdf] PDF
BA_B_Kollár_Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (725kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat_EE Kollár Tamás.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat_EE Kollár Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (72kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az e-learning és tanulásmenedzsment rendszerek szerepét vizsgálja a hazai felsőoktatásban. Rövid áttekintést nyújt a digitális eszközökkel támogatott oktatási forma kialakulásáról, valamint meghatározza a címben szereplő terminus technikusok fogalmát, kiegészítve a modernebbnek tekinthető blended learning vagy hibrid oktatás mibenlétével. Ismertetésre kerülnek az elektronikus tanulási környezetek, átfogó képet nyerhetünk az LMS rendszerek osztályozási módjáról. Bemutatásra kerülnek a koronavírus-járványt megelőző fél évtized nemzeti stratégiái, melyek a digitális oktatás megteremtése iránti intézkedéseket tartalmazzák. Két módszer szerinti kutatásról és annak eredményeiről számol be a dolgozat. A főiskolai és egyetemi tanárok körében végzett 14 félig strukturált interjú, továbbá a mintegy 150 hallagatói kérdőíves felmérés alapján gyűjtött visszajelzés feldolgozásával találkozhatunk, melynek eredményeképpen a szerző a levont következtetések alapján saját javaslattal él a digitális oktatásra vonatkozóan a jövőre nézve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vezetés és Emberi Erőforrás Fejlesztés Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális jövő, elektronikus tanulási technológia, felsőfokú képzés, felsőoktatás magyarország, koronavírus-járvány (COVID-19), tanulásmenedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 14. 08:11
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 14. 08:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet