Webshopok ügyfélszolgálatának digitalizálása és automatizálása a CRM szemüvegén keresztül

Kelemen Dániel (2023) Webshopok ügyfélszolgálatának digitalizálása és automatizálása a CRM szemüvegén keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of kelemen_dániel_jrxvc9.pdf] PDF
kelemen_dániel_jrxvc9.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_kelemen_dániel.pdf] PDF
BA_O_kelemen_dániel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (208kB)
[thumbnail of BA_B_Kelemen_Daniel.pdf] PDF
BA_B_Kelemen_Daniel.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (5MB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat_2023_Kelemen_Daniel.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat_2023_Kelemen_Daniel.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (170kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban már kikerülhetetlenek a webshopok, évről évre emelkedik a számuk és azon létszám is, aki az internetet beszerzési csatornának is használja. Az ügyfélélmény és elégedettség magasabb szintre hozása érdeke a szolgáltatóknak, így megemelkedik a kiegészítő szolgáltatások értéke, mint versenyelőny. Egy ilyen kiegészítő szolgáltatás az ügyfélszolgálat, amely jelentős szerepet játszik az ügyfélhűség kialakításában is. Dolgozatomban a webshopok ügyfélszolgálati folyamatainak modernizálását és az ügyfélszolgálati rendszerekbe való digitális beavatkozások hatásait vizsgálom Az ügyfélszolgálatok digitalizálása és automatizálása ma már elengedhetetlen része a vállalatok hatékony működésének és ügyfélélményük javításának. Az ügyfelek elvárásai folyamatosan növekednek, és a vállalatoknak alkalmazkodniuk kell az új technológiai trendekhez. Szekunder kutatásomban megvizsgáltam az online kereskedelem hazai és világszintű helyzetét, illetve az ügyfélszolgálatok CRM-ben betöltött szerepét. Kvantitatív kutatásom adataid kérdőív formájában gyűjtöttem. A minta alapját 157 fő alkotja, ezt a mintát osztottam 2 részre, webshop tulajdonosokra, illetve online vásárlókra, így több szemszögből is tudtam vizsgálni a primer kutatás eredményét. A tartalomelemzés során kiderült, hogy az az ügyfélszolgálat mely területek automatizálása könnyítheti meg a legnagyobb mértékben mind az alacsony-, mind a magasabb rendelésszámmal működő online áruházak folyamatait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: automatizáció - automatizálás, CRM, digitalizáció, e-kereskedelem, ügyfélkapcsolat, ügyfélszolgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 14. 08:11
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 14. 08:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet