Webshopok ügyfélszolgálatának digitalizálása és automatizálása a CRM szemüvegén keresztül

Kelemen Dániel (2023) Webshopok ügyfélszolgálatának digitalizálása és automatizálása a CRM szemüvegén keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of kelemen_dániel_jrxvc9.pdf] PDF
kelemen_dániel_jrxvc9.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_kelemen_dániel.pdf] PDF
BA_O_kelemen_dániel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (208kB)
[thumbnail of BA_B_Kelemen_Daniel.pdf] PDF
BA_B_Kelemen_Daniel.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (5MB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat_2023_Kelemen_Daniel.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat_2023_Kelemen_Daniel.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (170kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban már kikerülhetetlenek a webshopok, évről évre emelkedik a számuk és azon létszám is, aki az internetet beszerzési csatornának is használja. Az ügyfélélmény és elégedettség magasabb szintre hozása érdeke a szolgáltatóknak, így megemelkedik a kiegészítő szolgáltatások értéke, mint versenyelőny. Egy ilyen kiegészítő szolgáltatás az ügyfélszolgálat, amely jelentős szerepet játszik az ügyfélhűség kialakításában is. Dolgozatomban a webshopok ügyfélszolgálati folyamatainak modernizálását és az ügyfélszolgálati rendszerekbe való digitális beavatkozások hatásait vizsgálom Az ügyfélszolgálatok digitalizálása és automatizálása ma már elengedhetetlen része a vállalatok hatékony működésének és ügyfélélményük javításának. Az ügyfelek elvárásai folyamatosan növekednek, és a vállalatoknak alkalmazkodniuk kell az új technológiai trendekhez. Szekunder kutatásomban megvizsgáltam az online kereskedelem hazai és világszintű helyzetét, illetve az ügyfélszolgálatok CRM-ben betöltött szerepét. Kvantitatív kutatásom adataid kérdőív formájában gyűjtöttem. A minta alapját 157 fő alkotja, ezt a mintát osztottam 2 részre, webshop tulajdonosokra, illetve online vásárlókra, így több szemszögből is tudtam vizsgálni a primer kutatás eredményét. A tartalomelemzés során kiderült, hogy az az ügyfélszolgálat mely területek automatizálása könnyítheti meg a legnagyobb mértékben mind az alacsony-, mind a magasabb rendelésszámmal működő online áruházak folyamatait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázs Gábor András
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Marciniak Róbert András
Belső
egyetemi docens; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: automatizáció - automatizálás, CRM, digitalizáció, e-kereskedelem, ügyfélkapcsolat, ügyfélszolgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 14. 08:11
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 14. 08:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet