Kelemen Dániel (2023) Webshopok ügyfélszolgálatának digitalizálása és automatizálása a CRM szemüvegén keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
kelemen_dániel_jrxvc9.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_kelemen_dániel.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (208kB) |
|
PDF
BA_B_Kelemen_Daniel.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (5MB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat_2023_Kelemen_Daniel.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (170kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban már kikerülhetetlenek a webshopok, évről évre emelkedik a számuk és azon létszám is, aki az internetet beszerzési csatornának is használja. Az ügyfélélmény és elégedettség magasabb szintre hozása érdeke a szolgáltatóknak, így megemelkedik a kiegészítő szolgáltatások értéke, mint versenyelőny. Egy ilyen kiegészítő szolgáltatás az ügyfélszolgálat, amely jelentős szerepet játszik az ügyfélhűség kialakításában is. Dolgozatomban a webshopok ügyfélszolgálati folyamatainak modernizálását és az ügyfélszolgálati rendszerekbe való digitális beavatkozások hatásait vizsgálom Az ügyfélszolgálatok digitalizálása és automatizálása ma már elengedhetetlen része a vállalatok hatékony működésének és ügyfélélményük javításának. Az ügyfelek elvárásai folyamatosan növekednek, és a vállalatoknak alkalmazkodniuk kell az új technológiai trendekhez. Szekunder kutatásomban megvizsgáltam az online kereskedelem hazai és világszintű helyzetét, illetve az ügyfélszolgálatok CRM-ben betöltött szerepét. Kvantitatív kutatásom adataid kérdőív formájában gyűjtöttem. A minta alapját 157 fő alkotja, ezt a mintát osztottam 2 részre, webshop tulajdonosokra, illetve online vásárlókra, így több szemszögből is tudtam vizsgálni a primer kutatás eredményét. A tartalomelemzés során kiderült, hogy az az ügyfélszolgálat mely területek automatizálása könnyítheti meg a legnagyobb mértékben mind az alacsony-, mind a magasabb rendelésszámmal működő online áruházak folyamatait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | automatizáció - automatizálás, CRM, digitalizáció, e-kereskedelem, ügyfélkapcsolat, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Máj. 14. 08:11 |
Utolsó módosítás: | 2024. Máj. 14. 08:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |