Kinek higgyek? a közösségi média szerepe a fiatalok vásárlási döntéseiben

Schipp Renáta (2016) Kinek higgyek? a közösségi média szerepe a fiatalok vásárlási döntéseiben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Schipp Renáta.pdf] PDF
Szakdolgozat_Schipp Renáta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

Kinek higgyek? a közösségi média szerepe a fiatalok vásárlási döntéseiben

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média , Kommunikáció, Gerillamarketing, Facebook, Vásárlói döntés
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 05. 14:19
Utolsó módosítás: 2020. Már. 23. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet