A CRM rendszer támogató szerepe a Kleopátra Szépségszalonoknál

Balogh Mercédesz (2023) A CRM rendszer támogató szerepe a Kleopátra Szépségszalonoknál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Balogh_Mercédesz_BVW83K.pdf] PDF
Balogh_Mercédesz_BVW83K.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Balogh_Mercédesz.pdf] PDF
BA_O_Balogh_Mercédesz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (214kB)
[thumbnail of BaloghMercédesz.pdf] PDF
BaloghMercédesz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (225kB)
[thumbnail of BA_B_Balogh_Mercédesz.pdf] PDF
BA_B_Balogh_Mercédesz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (494kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatás a Kleopátra Szépségszalonok CRM rendszerének szerepét és hatását vizsgálja, kiemelve a vendégkiszolgálás, elégedettség és profitmaximalizálás szempontjából. A rendszer támogatja az ügyfélkapcsolatok optimalizálását és hatékonyabb üzleti folyamatokat. A Kleopátra Szépségszalonok példáján keresztül bemutatja, hogy a CRM rendszer hogyan segíti a vállalatot a hatékony működésben, szakemberek támogatásában és vendégek személyre szabott kiszolgálásában. Az eredmények szerint a rendszer pozitívan befolyásolja a vendégelégedettséget, növeli a digitális láthatóságot, és segíti az üzletvezetést a hatékonyabb döntéshozatalban. A kutatás kiemeli a CRM rendszer vezetői előnyeit, mint az üzleti folyamatok optimalizálása, vendégek személyre szabott kiszolgálása, és hatékonyabb vezetői döntéshozatal. Az eredmények alapján tervezett intézkedések és fejlesztések tovább erősíthetik a Kleopátra Szépségszalonok piaci pozícióját és növelhetik a vendégelégedettséget. A kutatás általánosságban alátámasztja, hogy a CRM rendszerek kulcsfontosságúak a siker szempontjából, segítve a vállalkozásokat a hatékonyabb működésben és hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakításában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, szolgáltatás, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélorientált szolgáltatás(ok)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 14. 08:09
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 14. 08:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet