Kleiber Konrád (2023) Szolgáltatásmenedzsment a légiközlekedésben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kleiber_Konrad_MQ2RBR.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
BA_O_Kleiber_Konrád.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (338kB) |
|
PDF
BA_B_Kleiber_Konrad.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (690kB) |
|
PDF
Kleiber_Konrád_RG_szakdolgozat-biralat_2023december.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (258kB) |
Absztrakt (kivonat)
A légiközlekedés és szállítmányozás az egyik legnagyobb szolgáltatói ág, amely globális rendszert alkotva segíti elő a világgazdaság zavartalan és dinamikus működését. Ebben a műben igyekszem bemutatni ezt a szolgáltatói üzemet, az ellátási lánc szereplőit és kapcsolatukat. A szolgáltatásmenedzsment eszközeit, amelyeket használnak és a légitársaságok szolgáltatás csomagjának az elemeit. A két a piacon jelenleg legdominánsabb üzleti modellel rendelkező légitársaság típust. Szót ejtek a Covid krízisről és a légi közlekedésre gyakorolt hatásáról.A jelenlegi és a jövőben várható tendenciákat tárok fel az iparági működésben.Emellett a fogyasztói igényeket és értékeket vizsgálom primer kutatással.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19), légiközlekedés, légitársaságok, szolgáltatás, szolgáltatásmenedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Máj. 14. 08:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Máj. 14. 08:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |