Adózás és fogyasztói tudatosság növelése internetes vásárlások esetében

Horváth Beatrix (2023) Adózás és fogyasztói tudatosság növelése internetes vásárlások esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Horváth_Beatrix_H99WEF.pdf] PDF
Horváth_Beatrix_H99WEF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Horváth_Beatrix.pdf] PDF
BA_O_Horváth_Beatrix.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (283kB)
[thumbnail of BA_B_Horváth_Beatrix.pdf] PDF
BA_B_Horváth_Beatrix.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Horváth Beatrix.pdf] PDF
Horváth Beatrix.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (358kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a fogyasztói tudatossággal foglalkozom az interenetes kereskedelem vizsgálatában. Kutatásomban megvizsgáltam, hogy mennyire elterjedt hazánkban a vásárlás ezen formája, egy-egy rendelés leadása előtt milyen szempontokat tartanak szem előtt a fogyasztók, illetve ők maguk mennyire érzik magukat tudatosnak a vásárlásaik során. Ezután kísérletet teszek arra, hogy bebizonyítsam, hogy akármennyire is tudatosnak érzik magukat a vásárlók, tetteikkel megcáfolják ezt a tudatosságot, ezért edukációs és üzleti céllal egy alkalmazást tervét vázoltam fel, mely iránymutatást és segítséget adhat felhasználóinak eligazodni ebben az állandó fejlődésben lévő kereskedelmi formában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Pénzügy Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Pénzügy és számvitel

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fejlődés, fogyasztó(k), tudatos figyelem
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 14. 08:08
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 14. 08:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet