Horváth Beatrix (2023) Adózás és fogyasztói tudatosság növelése internetes vásárlások esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Horváth_Beatrix_H99WEF.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Horváth_Beatrix.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (283kB) |
|
PDF
BA_B_Horváth_Beatrix.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Horváth Beatrix.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (358kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a fogyasztói tudatossággal foglalkozom az interenetes kereskedelem vizsgálatában. Kutatásomban megvizsgáltam, hogy mennyire elterjedt hazánkban a vásárlás ezen formája, egy-egy rendelés leadása előtt milyen szempontokat tartanak szem előtt a fogyasztók, illetve ők maguk mennyire érzik magukat tudatosnak a vásárlásaik során. Ezután kísérletet teszek arra, hogy bebizonyítsam, hogy akármennyire is tudatosnak érzik magukat a vásárlók, tetteikkel megcáfolják ezt a tudatosságot, ezért edukációs és üzleti céllal egy alkalmazást tervét vázoltam fel, mely iránymutatást és segítséget adhat felhasználóinak eligazodni ebben az állandó fejlődésben lévő kereskedelmi formában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Pénzügy Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fejlődés, fogyasztó(k), tudatos figyelem |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Máj. 14. 08:08 |
Utolsó módosítás: | 2024. Máj. 14. 08:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |