Huseynzade Shahana (2023) Corporate Crisis Communication in the (Post-) Covid-19 era in the United States - A Case Study on Amazon. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Huseynzade_Shahana_FCYTQ8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Huseynzade_Shahana.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (123kB) |
|
PDF
EN_belső konzulensi bírálati lap_Final exam thesis assessment_avdhA2-74ffdd6d-94f5-40d2-a353-767fc5f5359c.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (341kB) |
|
PDF
Thesis_Review_2023_FCYTQ8.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (101kB) |
Absztrakt (kivonat)
This thesis examines corporate crisis communication (CCC) during COVID-19, focusing on Amazon. It analyzes how major corporations adapted their strategies to pandemic challenges through literature reviews, internet articles, and surveys. The study covers the evolution of CCC, the impact of remote work, and social media's role, with Amazon's response as a case study. Findings highlight the importance of digital media and stakeholder trust in CCC.Keywords: Corporate Crisis Communication, COVID-19, Amazon, Digital Communication, Stakeholder Engagement.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Amazon, Communication Strategies, Covid-19, crisis communication, Digital Communication |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Máj. 14. 08:08 |
Utolsó módosítás: | 2024. Máj. 14. 08:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |