Mesterséges intelligencia és Chatbotok a DSV-nél

Imre Kristóf (2023) Mesterséges intelligencia és Chatbotok a DSV-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Imre_Kristóf_DRBEGE.pdf] PDF
Imre_Kristóf_DRBEGE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)
[thumbnail of szakdolgozati-osszefoglalas_2022majustol.pdf] PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_2022majustol.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (104kB)
[thumbnail of Alapkepzes_biralat_Imre_Kistof.pdf] PDF
Alapkepzes_biralat_Imre_Kistof.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (188kB)
[thumbnail of Imre Kristóf szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Imre Kristóf szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Manapság a Mesterséges Intelligencia, mint kifejezés egyre gyakrabban hangzik el egy átlagos ember mindennapjaiban is, emellett befűzte magát különböző Social Media platformokra is különböző formában. Különböző gyerekkori mese szereplőnk énekeli kedvenc számunkat, vagy akár egy filmjelenetbe bele ültetjük hangunkat és arcunkat, hogy megnézhessük, hogyan szerepelnénk a kamera előtt. Vagy ami már a kezetek óta is volt, egy egyszerű Bot amivel megtudja beszélni az ember gondolatait, ötleteit. Amikor hallottam, hogy a munkahelyem ahol dolgozok egy hasonló Bot-ot használ a munka végzés segítésében felkeltette a figyelmem. Ennek köszönhetően elhatároztam, hogy szakdolgozatom munkája az a Dsv-nél használ ChatBot jelenlegi feladatkörének megfigyelése, hogy milyen területeken segít be, hogy mik azok amiken még lehetne rajta fejleszteni.Dolgozatomban bemutatom, hogy a DSV hogyan használja fel a Mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket egy saját gyártású Chatbot formájában. A bemutatás mellett rávilágítok arra, hogy milyen módon fejlődött létrejötte óta és hogy milyen esetleges hibái voltak, és hogyan alkalmazkodtak a cég munkásai a Chatbot használatához, ezek mellett egy ügyfél szempontjából is elemzem, hogy hogyan tudják elvégezni a DSV-vel folytatott üzleteiket. Kifejtem a Chatbot fejlesztése alatt kialakult problémákat és nehézségeket, hogy milyen új kihívásokat jelent ez az érintett dolgozóknak és ügyfeleknek a mindennapi munka végzés során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Avornicului Mihály Szilárd
Belső
egyetemi docens; Gazdaságinformatika Tanszék; PSZK
Poysl Dóra
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, Chatbot, gazdaságinformatika, logisztika, mesterséges intelligencia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 14. 08:08
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 14. 08:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet