Imre Kristóf (2023) Mesterséges intelligencia és Chatbotok a DSV-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Imre_Kristóf_DRBEGE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
|
PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_2022majustol.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (104kB) |
|
PDF
Alapkepzes_biralat_Imre_Kistof.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (188kB) |
|
PDF
Imre Kristóf szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Manapság a Mesterséges Intelligencia, mint kifejezés egyre gyakrabban hangzik el egy átlagos ember mindennapjaiban is, emellett befűzte magát különböző Social Media platformokra is különböző formában. Különböző gyerekkori mese szereplőnk énekeli kedvenc számunkat, vagy akár egy filmjelenetbe bele ültetjük hangunkat és arcunkat, hogy megnézhessük, hogyan szerepelnénk a kamera előtt. Vagy ami már a kezetek óta is volt, egy egyszerű Bot amivel megtudja beszélni az ember gondolatait, ötleteit. Amikor hallottam, hogy a munkahelyem ahol dolgozok egy hasonló Bot-ot használ a munka végzés segítésében felkeltette a figyelmem. Ennek köszönhetően elhatároztam, hogy szakdolgozatom munkája az a Dsv-nél használ ChatBot jelenlegi feladatkörének megfigyelése, hogy milyen területeken segít be, hogy mik azok amiken még lehetne rajta fejleszteni.Dolgozatomban bemutatom, hogy a DSV hogyan használja fel a Mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket egy saját gyártású Chatbot formájában. A bemutatás mellett rávilágítok arra, hogy milyen módon fejlődött létrejötte óta és hogy milyen esetleges hibái voltak, és hogyan alkalmazkodtak a cég munkásai a Chatbot használatához, ezek mellett egy ügyfél szempontjából is elemzem, hogy hogyan tudják elvégezni a DSV-vel folytatott üzleteiket. Kifejtem a Chatbot fejlesztése alatt kialakult problémákat és nehézségeket, hogy milyen új kihívásokat jelent ez az érintett dolgozóknak és ügyfeleknek a mindennapi munka végzés során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, Chatbot, gazdaságinformatika, logisztika, mesterséges intelligencia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Máj. 14. 08:08 |
Utolsó módosítás: | 2024. Máj. 14. 08:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |