A Lidl Magyarország felelősségvállalásának belső és külső kommunikációja

Jordán Tamás (2023) A Lidl Magyarország felelősségvállalásának belső és külső kommunikációja. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Jordán_Tamás_YNFAN6.pdf] PDF
Jordán_Tamás_YNFAN6.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2123. December 08..

Download (1MB)
[thumbnail of YNFAN6_titkosítási kérelem.pdf] PDF
YNFAN6_titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (58kB)
[thumbnail of BA_O_Jordán_Tamás.pdf] PDF
BA_O_Jordán_Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2123. December 08..

Download (187kB)
[thumbnail of Jordán Tamás.pdf] PDF
Jordán Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (197kB)
[thumbnail of BA_B_Jordan_Tamas.pdf] PDF
BA_B_Jordan_Tamas.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (725kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat célja a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának a kommunikációja volt. A bemutatáshoz a Lidl Magyarországot választottam. Primer kérdőíves kutatás került alkalmazásra. A mintában a felsőfokú végzettségűek felülreprezentáltak a mintában, a válaszadók kb. fele férfi, fele nő, illetve hasonló a megoszlás a Lidl és nem Lidl dolgozóknál. A Lidl dolgozók esetében a válaszadók túlnyomó többsége irodai dolgozó. A kérdőív eredményei alapján elemzésre került a vállalati felelősségvállalás fontossága, kommunikációs módszereinek hatékonysága. A dolgozat fő megállapítása, hogy a belső kommunikációs csatornák sokkal hatékonyabban működnek, mint a nyilvánosak. Ezek részben célzottan találják meg a közönségüket, másrészt a dolgozók nyitottabbak a munkaadójukkal kapcsolatos információra, mint egy idegen cégére. A belső kommunikációs csatornák közül a válaszadók szerint az intranet és a vállalati kommunikációs e-mailek, a külső csatornák közül a vállalati honlap és az akciós újság mutatják a legnagyobb hatékonyságot.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, fenntarthatóság, jelentés, kommunikáció, vállalati felelősség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 14. 08:08
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 14. 08:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet