Gál Balázs (2023) Versenyképesség megőrzése és motivált munkaerő alkalmazása: Az Employer Branding szerepe és hatása a Continental Autonomous Mobility Hungary Kft. példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Gál_Balázs_ZWPDT3.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 07.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (59kB) |
|
PDF
BA_O_Gál_Balázs.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 07.. Download (239kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat és javaslat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (198kB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat_EE Gál Balázs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (70kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom során alaposan megvizsgálom az Employer Branding szerepét és hatását a Continental Autonomous Mobility Hungary Kft. példáján keresztül, hangsúlyozva a HR stratégiák fontosságát, a vállalati kommunikáció szerepét, valamint a vállalati versenyképesség megőrzésének és a motivált munkaerő alkalmazásának szempontjait. A téma aktualitását abban látom, hogy a vállalati szféra bősége miatt a tehetséges szakemberek szabadon válogathatnak. Így verseny alakult ki a megfelelő munkaerőért, különösen az informatika és technológiai területeken. A szakdolgozatom célja bemutatni, hogyan járul hozzá az Employer Branding tevékenység a Continental Autonomous Mobility Hungary Kft. versenyképességének megőrzéséhez, a fluktuáció csökkentéséhez és a tehetséges munkaerő hatékony bevonzásához, az üzleti stratégiai célok támogatása mellett. Szakdolgozatomban részletekbe menően foglalkozok az Employer Branding és emberi erőforrás menedzsment kapcsolatával, illetve vállalati példákkal és a támogató kommunikációs és CSR stratégiákkal is egyaránt. A SWOT és PESTLE elemzésekkel kiemelem a kulcsfontosságú tényezőket, amik lényegesek lehetnek a következő időszak stratégiai tervezésénél. A kérdőíves kutatásomban szereplő kérdéseket is úgy alkottam meg, hogy kapcsolódjanak a kutatási kérdésemhez, ami a következő: Hogyan járul hozzá a Continental munkáltatói márkaépítési tevékenysége és márkastratégiája a versenyképességéhez a munkaerőpiacon, és hogyan segít megőrizni a motivált munkaerőt a változó igényekkel szemben? A szakdolgozatomban vizsgált témakörök mindegyike ezt a kérdést járja körül, így véleményem szerint a kérdőívre kapott válaszokkal összevetve érdekes megállapítások születtek. Javaslatokkal élek az online platformok hatékonyabb kihasználására, a CSR tevékenységek hangsúlyozására és az értékajánlat kommunikációjának fókuszálására. Az eredmények alapján hatékony gyakorlatokat és stratégiákat javaslok a vállalat márkapercepciójának javításához és a munkavállalói elkötelezettség növeléséhez.Szakdolgozatomat ajánlom mindazoknak, akiknek érdekes lehet egy multinacionális vállalaton belüli, fiatal üzleti terület érvényesülésének útja a munkáltatói márkaépítés, az emberi erőforrás menedzsment és a vállalati kommunikáció szempontjából vizsgálva.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | emberi erőforrás menedzsment, EVP, HR, imázs, innováció, márkaépítés, munkaerő megtartás, munkáltatói márkaépítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Máj. 14. 08:08 |
Utolsó módosítás: | 2024. Máj. 14. 08:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |