Gyulai Nikolett (2023) Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Gyulai Nikolett LKAKDN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
ba.o Gyulai Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (438kB) |
|
PDF
GyulaiNikolett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
|
PDF
Knódel-Márki Dorottya szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom a kecskeméti Malom központ példáján keresztül vizsgálja az innovatív marketingeszközöket. A szakdolgozatomat a következő célokkal kezdtem el írni: a Malom Központban bevezetett My Way alkalmazáson keresztül az innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata, az ehhez kapcsolódó digitális trendek feltérképezése; az internet, az okostelefonok és az alkalmazások használatának vizsgálata; a fogyasztók digitális marketinghez való hozzáállásának megismerése; a bevásárlóközpontok szerepének, népszerűségének, illetve a marketingjének vizsgálata; az alkalmazás bevezetése mögötti motivációk és célok megismertetése; az alkalmazás hatékonyságának és népszerűségének vizsgálata; és az alkalmazás hiányosságainak feltárása. A szakirodalmi áttekintésben bemutatom a jelenlegi digitális trendeket, kiemelve az okostelefonok és az internet térnyerését, majd az innovatív marketingkommunikációs eszközöket. Az innovatív digitális marketingeszközöknél fontos szerepet játszik az internet és a közösségi média, ezen médiumot lehetőségeit részletesen mutatom be a dolgozatban. A Malom Központ által használt marketingkommunikációs eszközök között vannak hagyományosak és innovatívok is. A hagyományos eszközök között van a plakátok használata a házon belül és a városban is, illetve a rádiós hirdetések. A digitális marketingeszközöknél a legfontosabbak a Malom honlapja, a közösségi oldalak és a My Way alkalmazás. A My Way alkalmazás tavaly szeptember óta érhető el, ezen keresztül a vásárlók tudnak kupont beváltani, pontokat szerezni és ezeket jutalmakra váltani, játékokban részt venni és tájékozódni az újdonságokról, akciókról. Az alkalmazás háttérfelülete alapján követhetők a digitális marketingeszközök hatékonysági mutatói. A dolgozatban kérdőíves kutatást alkalmaztam primer kutatásként. A kutatást a My Way alkalmazáson keresztül lehetett elérni és online kitölteni. Összesen 144 darab válasz érkezett. A kutatás különlegessége, hogy teljes mintavételről van szó, az alkalmazás összes felhasználójának volt lehetősége kitölteni azt. A kérdőív 16 kérdésből állt, ezeket két részre osztottam, szakmai és demográfiai kérdésekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | alkalmazás(ok), bevásárló központ(ok), innováció, internetmarketing, kereskedelem |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Máj. 14. 08:07 |
Utolsó módosítás: | 2024. Máj. 14. 08:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |