Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül

Gyulai Nikolett (2023) Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Gyulai Nikolett LKAKDN.pdf] PDF
Gyulai Nikolett LKAKDN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of ba.o Gyulai Nikolett.pdf] PDF
ba.o Gyulai Nikolett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (438kB)
[thumbnail of GyulaiNikolett.pdf] PDF
GyulaiNikolett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)
[thumbnail of Knódel-Márki Dorottya szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Knódel-Márki Dorottya szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom a kecskeméti Malom központ példáján keresztül vizsgálja az innovatív marketingeszközöket. A szakdolgozatomat a következő célokkal kezdtem el írni: a Malom Központban bevezetett My Way alkalmazáson keresztül az innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata, az ehhez kapcsolódó digitális trendek feltérképezése; az internet, az okostelefonok és az alkalmazások használatának vizsgálata; a fogyasztók digitális marketinghez való hozzáállásának megismerése; a bevásárlóközpontok szerepének, népszerűségének, illetve a marketingjének vizsgálata; az alkalmazás bevezetése mögötti motivációk és célok megismertetése; az alkalmazás hatékonyságának és népszerűségének vizsgálata; és az alkalmazás hiányosságainak feltárása. A szakirodalmi áttekintésben bemutatom a jelenlegi digitális trendeket, kiemelve az okostelefonok és az internet térnyerését, majd az innovatív marketingkommunikációs eszközöket. Az innovatív digitális marketingeszközöknél fontos szerepet játszik az internet és a közösségi média, ezen médiumot lehetőségeit részletesen mutatom be a dolgozatban. A Malom Központ által használt marketingkommunikációs eszközök között vannak hagyományosak és innovatívok is. A hagyományos eszközök között van a plakátok használata a házon belül és a városban is, illetve a rádiós hirdetések. A digitális marketingeszközöknél a legfontosabbak a Malom honlapja, a közösségi oldalak és a My Way alkalmazás. A My Way alkalmazás tavaly szeptember óta érhető el, ezen keresztül a vásárlók tudnak kupont beváltani, pontokat szerezni és ezeket jutalmakra váltani, játékokban részt venni és tájékozódni az újdonságokról, akciókról. Az alkalmazás háttérfelülete alapján követhetők a digitális marketingeszközök hatékonysági mutatói. A dolgozatban kérdőíves kutatást alkalmaztam primer kutatásként. A kutatást a My Way alkalmazáson keresztül lehetett elérni és online kitölteni. Összesen 144 darab válasz érkezett. A kutatás különlegessége, hogy teljes mintavételről van szó, az alkalmazás összes felhasználójának volt lehetősége kitölteni azt. A kérdőív 16 kérdésből állt, ezeket két részre osztottam, szakmai és demográfiai kérdésekre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: alkalmazás(ok), bevásárló központ(ok), innováció, internetmarketing, kereskedelem
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 14. 08:07
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 14. 08:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet