Felelős marketing tevékenység a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél

Horváth Zsuzsanna (2023) Felelős marketing tevékenység a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Horváth_Zsuzsanna_fie5xr.pdf] PDF
Horváth_Zsuzsanna_fie5xr.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (832kB)
[thumbnail of BA_O_Horváth_Zsuzsanna.pdf] PDF
BA_O_Horváth_Zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (181kB)
[thumbnail of HorváthZsuzsanna.pdf] PDF
HorváthZsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (211kB)
[thumbnail of BA_B_Horváth_Zsuzsanna.pdf] PDF
BA_B_Horváth_Zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A felelős marketing kihívásai a vállalatok számára egyre nőnek, és ez a tendencia a gyógyszeriparban különösen hangsúlyos. A gyógyszergyártó vállalatoknak számos szabálynak és rendeletnek kell megfelelni, miközben kiemelkedő fontossága van annak, hogy a fogyasztókat megfelelően tájékoztassák.A kutatás fókuszában a Béres Gyógyszergyár Zrt. marketing tevékenységének bemutatása áll, különös tekintettel a felelős marketing kommunikáció szerepére és annak eszközeit. A dolgozat célja, hogy feltárja a gyógyszeripari marketing kommunikáció során felmerülő kihívásokat, és rámutasson arra, hogy hogyan támogatja a vállalat marketing tevékenysége az általános stratégiát. A kutatás során megvizsgálja, hogyan valósul meg a marketingkommunikáció a gyakorlatban, és hogyan kommunikál a vállalat a fogyasztókkal. A szakmai interjúk alapján feltárja a főbb kihívásokat, majd benchmarking elemzés segítségével összehasonlítja a Béres kommunikációját versenytársaival.Az elméleti háttér részében a Corporate Social Responsibility (CSR) fogalmát mutatja be, kiemelve annak fontosságát az üzleti világban. A CSR tevékenységeket összekapcsolja a fenntarthatóság, az érintettek köre, az önkéntesség és az érték fogalmaival. A vállalat bemutatása során részletesen ismerteti a Béres tevékenységeit és profilját, kitérve a fenntarthatósági gyakorlatokra. A felelős marketing kihívásait és hosszútávú hatásait is elemzi.A kutatások bemutatásával és eredményeivel zárom a dolgozatot, ami teljes körű képet nyújt a Béres Gyógyszergyár Zrt. felelős marketing tevékenységéről, kihívásairól és a gyakorlatban való megvalósulásáról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Belső
főiskolai docens; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK
Dezse Boglárka
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, fenntarthatóság, gyógyszeripar, környezetvédelem, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, termékminőség, zöld marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 14. 08:06
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 14. 08:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet