Horváth Zsuzsanna (2023) Felelős marketing tevékenység a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Horváth_Zsuzsanna_fie5xr.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (832kB) |
|
PDF
BA_O_Horváth_Zsuzsanna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (181kB) |
|
PDF
HorváthZsuzsanna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (211kB) |
|
PDF
BA_B_Horváth_Zsuzsanna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A felelős marketing kihívásai a vállalatok számára egyre nőnek, és ez a tendencia a gyógyszeriparban különösen hangsúlyos. A gyógyszergyártó vállalatoknak számos szabálynak és rendeletnek kell megfelelni, miközben kiemelkedő fontossága van annak, hogy a fogyasztókat megfelelően tájékoztassák.A kutatás fókuszában a Béres Gyógyszergyár Zrt. marketing tevékenységének bemutatása áll, különös tekintettel a felelős marketing kommunikáció szerepére és annak eszközeit. A dolgozat célja, hogy feltárja a gyógyszeripari marketing kommunikáció során felmerülő kihívásokat, és rámutasson arra, hogy hogyan támogatja a vállalat marketing tevékenysége az általános stratégiát. A kutatás során megvizsgálja, hogyan valósul meg a marketingkommunikáció a gyakorlatban, és hogyan kommunikál a vállalat a fogyasztókkal. A szakmai interjúk alapján feltárja a főbb kihívásokat, majd benchmarking elemzés segítségével összehasonlítja a Béres kommunikációját versenytársaival.Az elméleti háttér részében a Corporate Social Responsibility (CSR) fogalmát mutatja be, kiemelve annak fontosságát az üzleti világban. A CSR tevékenységeket összekapcsolja a fenntarthatóság, az érintettek köre, az önkéntesség és az érték fogalmaival. A vállalat bemutatása során részletesen ismerteti a Béres tevékenységeit és profilját, kitérve a fenntarthatósági gyakorlatokra. A felelős marketing kihívásait és hosszútávú hatásait is elemzi.A kutatások bemutatásával és eredményeivel zárom a dolgozatot, ami teljes körű képet nyújt a Béres Gyógyszergyár Zrt. felelős marketing tevékenységéről, kihívásairól és a gyakorlatban való megvalósulásáról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, fenntarthatóság, gyógyszeripar, környezetvédelem, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, termékminőség, zöld marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Máj. 14. 08:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Máj. 14. 08:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |