A hűségakciók vizsgálata nagyvállalatoknál; a JBL hűségpromóció bemutatása, felmerülő problémák, valamint azok megoldása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél

Gubricza Márk (2023) A hűségakciók vizsgálata nagyvállalatoknál; a JBL hűségpromóció bemutatása, felmerülő problémák, valamint azok megoldása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Gubricza_Márk_Szakdolgozat_2023.pdf] PDF
Gubricza_Márk_Szakdolgozat_2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 12..

Download (931kB)
[thumbnail of Titkosítási_kérelem__Gubricza_Márk.pdf] PDF
Titkosítási_kérelem__Gubricza_Márk.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (71kB)
[thumbnail of Szakdolgozati_összefoglalás.pdf] PDF
Szakdolgozati_összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 12..

Download (170kB)
[thumbnail of szakdolgozat bírálat és javaslat_ kölső konzulens_Gubricza Márk.pdf] PDF
szakdolgozat bírálat és javaslat_ kölső konzulens_Gubricza Márk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (727kB)
[thumbnail of Gubricza Márk szakdolgozat-biralat_2023dec.pdf] PDF
Gubricza Márk szakdolgozat-biralat_2023dec.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (191kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a különböző vállalatok által kívánt hűségakcióit, azokfelmerülő problémáit, és meegoldásait kívánja bemutatni először elméleti, majd gyakorlati téren.A dolgozata téma elméleti hátterének bemutatásával indul. Ebben a részben az olvasó megismerheti a hűségakciókat, mint marketingkommunikációs eszközöket, majd szekunder kutatást olvashat egyes kutatóktól, akiket foglalkoztatott ez a téma.Az elméleti alapot megkapva az olvasó ezeket a kérdőív által végzett kutatás alapján gyakorlatban is látja. Hálózatban ezzel foglalkozó dolgozók válaszaiból lehet következtetni a pontos problémákra, felmerülésük okára, és példákat lehet kapni felhasznált problémamegoldási módszerekre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingeszközök, marketingkommunikáció, nagyvállalat, problémamegoldás, promóció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 14. 08:05
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 14. 08:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet