Kulcsár Kata (2016) A MICE termékcsoport hatása Barcelona turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az üzleti turizmus jellegzetességeit, létrejöttének feltételei általánosságban, majd a spanyolországi Barcelonára vonatkoztatva. Megvizsgálom a város adottságait, ami a MICE-ben kiemelt jelentőségűvé tette. Bemutatom az infrastruktúra folyamatos és tervszerű növelését, vamaint azokat az okokat, ami miatt a vendégek és a kongresszusok szervezői is szeretnek ide visszatérni.
Magyar cím
A MICE termékcsoport hatása Barcelona turizmusára
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | MICE, üzleti turizmus, Vonzerők, Barcelona, SWOT analízis |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 03. 15:32 |
Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 04. 14:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |