Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában

Schindl Gabriella Éva (2010) Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15153.pdf] PDF
D_15153.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságdiplomácia és Nemzetközi Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Divatmarketing, Közösségi marketing, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 10. 10:11
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 10. 10:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet