A Sony marketingtevékenységének elemzése az okostelevíziókra vonatkozóan

Borcsányi Balázs Benjamin (2014) A Sony marketingtevékenységének elemzése az okostelevíziókra vonatkozóan. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Borcsányi Balázs Benjamin.pdf] PDF
Borcsányi Balázs Benjamin.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Reklám, okostelevízió, Sony, ATL, BTL, fogalom
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 08. 17:26
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 14:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet