A hírnév és ami mögötte van: A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze

Pataky Ágnes (2010) A hírnév és ami mögötte van: A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15129.pdf] PDF
D_15129.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Hírnév, Társadalmi felelősségvállalás, Public Relations
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2024. Ápr. 23. 09:32
Utolsó módosítás: 2024. Ápr. 23. 09:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet