Személyes márkaépítés egy francia séf, Jeremy Cayron példáján

Lengyel Fanni Judit (2014) Személyes márkaépítés egy francia séf, Jeremy Cayron példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Lengyel Fanni Judit.pdf] PDF
Lengyel Fanni Judit.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Jeremy Cayron, séf, Szállodalánc, Személyes márka, Márkázás, Márka, Sofitel
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Ápr. 18. 16:30
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 15:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet