A Megatool Kft. direkt értékesítési folyamatainak vizsgálata

Osváth Dominik (2023) A Megatool Kft. direkt értékesítési folyamatainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Megatool Kft. direkt értékesítési folyamatainak vizsgálata.pdf] PDF
A Megatool Kft. direkt értékesítési folyamatainak vizsgálata.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 28..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (551kB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 28..

Download (551kB)
[thumbnail of Osváth Dominik magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Osváth Dominik magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (209kB)
[thumbnail of Osvath-Dominik-Külső-Konzulensi-Bírálat-RP.pdf] PDF
Osvath-Dominik-Külső-Konzulensi-Bírálat-RP.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom középpontjában egy magyar szerszámkereskedés direkt értékesítési folyamatainak vizsgálata áll. Többek között azt vizsgáltam, hogy milyen szerepet tölt be a vállalat a szerszámkereskedelmi piacon és milyen kapcsolat áll fent a vállalat és partnerei között. A kutatás célja az volt, hogy meg tudjam milyen tényezők befolyásolják a legjobban a direkt értékesítés folyamatát és hogyan tudja a vállalat ezeket előnyére formálni. A vizsgálat során előtérbe került az emberi kapcsolatok fontossága valamint, hogy a vállalat küldetéstudata mennyire játszik fontos szerepet az értékesítés során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: emberi kapcsolatok, értékesítés, fogyasztói szokások, kommunikáció, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Ápr. 17. 11:44
Utolsó módosítás: 2024. Ápr. 17. 11:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet