Egy rendezvényszervező cég marketingstratégiájának a felépítése és bevezető kampányának megtervezése

Nagy Dóra (2014) Egy rendezvényszervező cég marketingstratégiájának a felépítése és bevezető kampányának megtervezése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Nagy Dóra.pdf] PDF
Nagy Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (595kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Rendezvényszervezés, Marketingstratégia, Szolgáltatásmarketing, Piacelemzés, Porter modell, SWOT analízis, Marketingmix, Piackutatás, Kampányterv, Elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Ápr. 02. 16:38
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 15:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet