Egy új ISO-minősítéssel rendelkező vércukormérő magyarországi bevezetésének marketingterve

Gáll Csaba Norbert (2014) Egy új ISO-minősítéssel rendelkező vércukormérő magyarországi bevezetésének marketingterve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Gáll Csaba Norbert.pdf] PDF
Gáll Csaba Norbert.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (903kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Piacelemzés, Porter modell, Marketingmix, Termék, vércukormérő, Felmérés, Twinmed LifeScan
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Ápr. 02. 16:11
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 15:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet