Az Agave kiadó marketingkommunikációjának vizsgálata és egy jövőbeli szerző bevezetésére vonatkozó kampányterv

Bokor György Roland (2014) Az Agave kiadó marketingkommunikációjának vizsgálata és egy jövőbeli szerző bevezetésére vonatkozó kampányterv. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Bokor György Roland.pdf] PDF
Bokor György Roland.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Agave Kiadó, Versenytárselemzés, Marketingstratégia, Marketingmix, Marketingkommunikáció, Reklámkampány, tervezés, Könyvpiac, magyar, Elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Már. 28. 16:39
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 15:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet