A magyar és a holland online vásárlási szokások és attitűdök összehasonlítása, a 20 és 30 év közöttiek körében

Oprável Petra (2014) A magyar és a holland online vásárlási szokások és attitűdök összehasonlítása, a 20 és 30 év közöttiek körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Oprável Petra.pdf] PDF
Oprável Petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vásárlási szokás, Értékesítés, online, Magatartás, Döntés
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Már. 22. 14:52
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 15:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet