A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció

Helman Beatrix (2023) A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Helman_Beatrix_KKK.pdf] PDF
Helman_Beatrix_KKK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (961kB)
[thumbnail of Helman_Beatrix_KKK.docx] Microsoft Word
Helman_Beatrix_KKK.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (14kB)
[thumbnail of Helman_Beatrix_biralat.pdf] PDF
Helman_Beatrix_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (83kB)
[thumbnail of Helman_Beatrix_KKK.pdf] PDF
Helman_Beatrix_KKK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (961kB)

Absztrakt (kivonat)

A TDK dolgozatom középpontjában a telekommunikációs iparágban található vállalatok és fogyasztóik közötti kapcsolatok mélyebb megértése áll. Annak okán választottam ezt a témát, hogy úgy vélem, a fogyasztói elégedettség és elégedetlenség kulcsfontosságú tényezői a vállalkozások hosszú távú sikerességének. Ezenfelül, azért, hogy konkrét javaslatokat kínáljak az elégedettség növelésére és az elégedetlenség csökkentésére, valamint a hatékonyabb márka kommunikáció kialakítására. Dolgozatomban kiemelt figyelmet fordítok a Magyar Telekom és más versenytársai vizsgálatára. A célom, hogy mélyebb betekintést nyerjek abba, hogy mi okoz elégedettséget vagy elégedetlenséget a telekommunikációs szolgáltatások használói között, és hogy konkrét lépéseket javasoljak a piaci szereplőknek arra, hogy javítsák a fogyasztói élményt. Primer kutatásom keretein belül egy kérdőív segítségével igyekeztem felmérni a telekommunikációs cégek márkakommunikációjával kapcsolatos egyéni véleményeket és preferenciákat. Felmérem a fogyasztók véleményét és tapasztalatait, majd az adatok elemzésével és a piacelemzések alapján megpróbálom megérteni, mi hat az elégedettség és elégedetlenség alakulására. Dolgozatom kiterjed arra, hogyan építhető ki hatékonyabb kommunikáció a fogyasztókkal, mivel hiszem, hogy a jó kommunikáció kulcsfontosságú a vállalkozás és a fogyasztók közötti hosszú távú kapcsolat kialakításához. Az versenyképesség javítása is fontos szempont, és az elemzéseken keresztül próbálom megtalálni azokat az intézkedéseket, amelyek növelhetik a vállalatok piaci pozícióját. Végezetül, a sikeres márkakommunikáció fenntartása az egyik alapvető cél, amelyet vizsgálok, mivel a hosszú távú sikerhez elengedhetetlen a megbízható és pozitív vállalati imázs kialakítása és fenntartása.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Bánhalmi Árpád
Belső
egyetemi adjunktus; Társadalomtudományi Módszertan Tanszék; KKK
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Külső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, marketing, marketingkommunikáció, telekommunikáció, vállalat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Már. 22. 12:57
Utolsó módosítás: 2024. Már. 22. 12:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet