Helman Beatrix (2023) A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 Helman_Beatrix_KKK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (961kB)  | 
          |
| 
              
Microsoft Word
 Helman_Beatrix_KKK.docx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (14kB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Helman_Beatrix_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (83kB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Helman_Beatrix_KKK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (961kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A TDK dolgozatom középpontjában a telekommunikációs iparágban található vállalatok és fogyasztóik közötti kapcsolatok mélyebb megértése áll. Annak okán választottam ezt a témát, hogy úgy vélem, a fogyasztói elégedettség és elégedetlenség kulcsfontosságú tényezői a vállalkozások hosszú távú sikerességének. Ezenfelül, azért, hogy konkrét javaslatokat kínáljak az elégedettség növelésére és az elégedetlenség csökkentésére, valamint a hatékonyabb márka kommunikáció kialakítására. Dolgozatomban kiemelt figyelmet fordítok a Magyar Telekom és más versenytársai vizsgálatára. A célom, hogy mélyebb betekintést nyerjek abba, hogy mi okoz elégedettséget vagy elégedetlenséget a telekommunikációs szolgáltatások használói között, és hogy konkrét lépéseket javasoljak a piaci szereplőknek arra, hogy javítsák a fogyasztói élményt. Primer kutatásom keretein belül egy kérdőív segítségével igyekeztem felmérni a telekommunikációs cégek márkakommunikációjával kapcsolatos egyéni véleményeket és preferenciákat. Felmérem a fogyasztók véleményét és tapasztalatait, majd az adatok elemzésével és a piacelemzések alapján megpróbálom megérteni, mi hat az elégedettség és elégedetlenség alakulására. Dolgozatom kiterjed arra, hogyan építhető ki hatékonyabb kommunikáció a fogyasztókkal, mivel hiszem, hogy a jó kommunikáció kulcsfontosságú a vállalkozás és a fogyasztók közötti hosszú távú kapcsolat kialakításához. Az versenyképesség javítása is fontos szempont, és az elemzéseken keresztül próbálom megtalálni azokat az intézkedéseket, amelyek növelhetik a vállalatok piaci pozícióját. Végezetül, a sikeres márkakommunikáció fenntartása az egyik alapvető cél, amelyet vizsgálok, mivel a hosszú távú sikerhez elengedhetetlen a megbízható és pozitív vállalati imázs kialakítása és fenntartása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | TDK dolgozat | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, marketing, marketingkommunikáció, telekommunikáció, vállalat | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2024. Már. 22. 12:57 | 
| Utolsó módosítás: | 2024. Már. 22. 12:57 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
