Helman Beatrix (2023) A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Helman_Beatrix_KKK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (961kB) |
|
Microsoft Word
Helman_Beatrix_KKK.docx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (14kB) |
|
PDF
Helman_Beatrix_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (83kB) |
|
PDF
Helman_Beatrix_KKK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (961kB) |
Absztrakt (kivonat)
A TDK dolgozatom középpontjában a telekommunikációs iparágban található vállalatok és fogyasztóik közötti kapcsolatok mélyebb megértése áll. Annak okán választottam ezt a témát, hogy úgy vélem, a fogyasztói elégedettség és elégedetlenség kulcsfontosságú tényezői a vállalkozások hosszú távú sikerességének. Ezenfelül, azért, hogy konkrét javaslatokat kínáljak az elégedettség növelésére és az elégedetlenség csökkentésére, valamint a hatékonyabb márka kommunikáció kialakítására. Dolgozatomban kiemelt figyelmet fordítok a Magyar Telekom és más versenytársai vizsgálatára. A célom, hogy mélyebb betekintést nyerjek abba, hogy mi okoz elégedettséget vagy elégedetlenséget a telekommunikációs szolgáltatások használói között, és hogy konkrét lépéseket javasoljak a piaci szereplőknek arra, hogy javítsák a fogyasztói élményt. Primer kutatásom keretein belül egy kérdőív segítségével igyekeztem felmérni a telekommunikációs cégek márkakommunikációjával kapcsolatos egyéni véleményeket és preferenciákat. Felmérem a fogyasztók véleményét és tapasztalatait, majd az adatok elemzésével és a piacelemzések alapján megpróbálom megérteni, mi hat az elégedettség és elégedetlenség alakulására. Dolgozatom kiterjed arra, hogyan építhető ki hatékonyabb kommunikáció a fogyasztókkal, mivel hiszem, hogy a jó kommunikáció kulcsfontosságú a vállalkozás és a fogyasztók közötti hosszú távú kapcsolat kialakításához. Az versenyképesség javítása is fontos szempont, és az elemzéseken keresztül próbálom megtalálni azokat az intézkedéseket, amelyek növelhetik a vállalatok piaci pozícióját. Végezetül, a sikeres márkakommunikáció fenntartása az egyik alapvető cél, amelyet vizsgálok, mivel a hosszú távú sikerhez elengedhetetlen a megbízható és pozitív vállalati imázs kialakítása és fenntartása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, marketing, marketingkommunikáció, telekommunikáció, vállalat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Már. 22. 12:57 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 22. 12:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |