Eladástechnika a gyakorlatban

Géczi László (2023) Eladástechnika a gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Géczi_László_KKK.pdf] PDF
Géczi_László_KKK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (12MB)
[thumbnail of Géczi_László_KKK.docx] Microsoft Word
Géczi_László_KKK.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (11MB)
[thumbnail of Géczi Lásló_Dolgozat_biralati_lap_2023.pdf] PDF
Géczi Lásló_Dolgozat_biralati_lap_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (92kB)
[thumbnail of Géczi_Dolgozat_biralati_lap_2023.pdf] PDF
Géczi_Dolgozat_biralati_lap_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)

Absztrakt (kivonat)

ELADÁSTECHNIKA A GYAKORLATBAN A dolgozatomban arra fókuszáltam, hogy milyen eladás-technikai módszereket alkalmaznak a különféle termékeknél.? A kutatásomat a következő kérdésekre alapoztam, milyen a hatásos, hatékony reklám? Vajon a termékpozícionálás jelentősége tényleg annyira fontos? Kíváncsi voltam a márka-image fontosságára napjainkban, megvizsgáltam az eladásban hogyan jelentkezik, illetve mekkora az értékesítésben betöltött szerepe. Elemeztem néhány ismert világmárka termékpozícionálását, és reklámtechnikai megoldásait, valamint nemzetközileg elismert reklámszakember megoldásait egy-egy terméknél. A dolgozatomban egy ismert és hétköznapi termék, a biztosítás egy alaphelyzetben való értékesítésének a bemutatása történt és a termék-tovább pozicionálás esetén való értékesítési módszereit vizsgáltam. A biztosítás, mint termék, és más világmárkák megjelenése a reklámiparban, amit ismert reklámszakember munkájaként ismerünk meg, amellett, hogy különféle trükkök és saját tapasztalatok bemutatása is történik az értékesítés terén dolgozatomban. Vizsgáltam, hogy a technika fejlődése és a technológiai fejlődés újdonságai által az elektronikai termékek sokszínűsége, piaci térhódítása, hogyan néz ki a kezdetektől napjainkig. Hipotézisem, amely azt kutatja, hogy igaz az, hogy jobban vonzódunk az elektronikai termékekhez, esetleg még jobban, mint az egyéb nem-elektronikai termékekhez. Kutatásom összegzéseként összefoglalom azt, hogy a digitalizáció, az internet megjelenése hogyan modernizálta a gondolkodásmódunkat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: business marketing, Fogyasztói magagatartás, marketing, reklám, üzleti stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Már. 22. 12:57
Utolsó módosítás: 2024. Már. 22. 12:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet