Géczi László (2023) Eladástechnika a gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Géczi_László_KKK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (12MB) |
|
Microsoft Word
Géczi_László_KKK.docx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (11MB) |
|
PDF
Géczi Lásló_Dolgozat_biralati_lap_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (92kB) |
|
PDF
Géczi_Dolgozat_biralati_lap_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
Absztrakt (kivonat)
ELADÁSTECHNIKA A GYAKORLATBAN A dolgozatomban arra fókuszáltam, hogy milyen eladás-technikai módszereket alkalmaznak a különféle termékeknél.? A kutatásomat a következő kérdésekre alapoztam, milyen a hatásos, hatékony reklám? Vajon a termékpozícionálás jelentősége tényleg annyira fontos? Kíváncsi voltam a márka-image fontosságára napjainkban, megvizsgáltam az eladásban hogyan jelentkezik, illetve mekkora az értékesítésben betöltött szerepe. Elemeztem néhány ismert világmárka termékpozícionálását, és reklámtechnikai megoldásait, valamint nemzetközileg elismert reklámszakember megoldásait egy-egy terméknél. A dolgozatomban egy ismert és hétköznapi termék, a biztosítás egy alaphelyzetben való értékesítésének a bemutatása történt és a termék-tovább pozicionálás esetén való értékesítési módszereit vizsgáltam. A biztosítás, mint termék, és más világmárkák megjelenése a reklámiparban, amit ismert reklámszakember munkájaként ismerünk meg, amellett, hogy különféle trükkök és saját tapasztalatok bemutatása is történik az értékesítés terén dolgozatomban. Vizsgáltam, hogy a technika fejlődése és a technológiai fejlődés újdonságai által az elektronikai termékek sokszínűsége, piaci térhódítása, hogyan néz ki a kezdetektől napjainkig. Hipotézisem, amely azt kutatja, hogy igaz az, hogy jobban vonzódunk az elektronikai termékekhez, esetleg még jobban, mint az egyéb nem-elektronikai termékekhez. Kutatásom összegzéseként összefoglalom azt, hogy a digitalizáció, az internet megjelenése hogyan modernizálta a gondolkodásmódunkat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, Fogyasztói magagatartás, marketing, reklám, üzleti stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Már. 22. 12:57 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 22. 12:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |