Bárány Éva (2023) Fölszállott a Páva a plébánia-házra. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Bárány_Varga_PSZK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
Microsoft Word
Fürge-Páva-Rezümé_2023.docx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (14kB) |
|
PDF
Bárány Éva_Varga Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (77kB) |
|
PDF
Bárány_Varga.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (569kB) |
Absztrakt (kivonat)
BÁRÁNY ÉVA Konzulens: 5. aktív félév Dr. Kozma Tímea Gazdálkodás és menedzsment egyetemi docens, PhD BGE PSZK BGE PSZK VARGA ZSÓFIA 5. aktív félév Gazdálkodás és menedzsment BGE PSZK FÖLSZÁLLOTT A PÁVA A PLÉBÁNIA-HÁZRA Napjaink vállalkozásainak életében kulcsfontosságú szerepet játszanak az ellátási láncok. Mind beszállítói, közvetítői, és mind vevői oldalról megközelítve a vállalkozás kapcsolatai kiemelkedő jelentőségűek, a partnerkapcsolatok ápolása és fenntartása szinte elsődleges feladattá vált az idők során, hiszen azt az értéket, amit egy-egy vállalkozás képvisel, úgy gondoljuk, hogy nagymértékben befolyásolja az ellátási lánc szereplői közötti viszony is. A Tudományos Diákköri Konferenciára készülő dolgozatunk témája egy Budapest agglomerációjában lévő kisváros, Monor központjában lévő bisztró és cukrászda, a Fürge Páva elnevezésű üzlet ellátási láncban betöltött szerepén keresztül megfigyelni és rávilágítani a siker útját képező olyan mérföldkövekre, amelyek jelentős befolyással bírnak a feltörekvő kisvállalkozás esetében. Kutatásunk céljához kapcsolódva arra keressük a választ, hogy a Fürge Páva milyen értékeket képvisel és hoz létre a fogyasztók számára, valamint kell-e változtatni az értéklánc-menedzsmenten – ha igen, akkor hogyan lehetne, amennyiben nem, akkor miért nem. Az idén ősszel 2. születésnapját ünneplő bisztró és cukrászda, amely virágbolttal kiegészülve várja a látogatókat, rövid idő alatt nagy népszerűségre tett szert a monori és a környékbeli lakosok körében. Ezért is választottuk a Pávát, hiszen amellett, hogy nekünk, monori lakókként az egyik kedvenc baráti találkozóhelyünkké vált, szerettük volna jobban megismerni és feltérképezni azokat a tényezőket, hogy minek köszönhető a töretlen jó hír és a növekvő közismertség. Kutatásunk során primer kutatási módszereket alkalmaztunk. Saját tapasztalatainkon, megfigyeléseinken kívül kvantitatív módszer keretében kérdőíves felmérést végeztünk a fogyasztói elégedettség vizsgálása érdekében. A Google Űrlap formájában készült kérdéssorunkra 250 válasz érkezett. Kvalitatív módszerként három fővel készítettünk interjút: a tulajdonossal, Kruchió Lászlóval, az üzletvezetővel, Gráf Andrással, valamint az üzletvezető-helyettessel, Szarvas Zsanett-tel. A kérdőív kiértékeléseként kapott eredmények, valamint az interjúk során említett vásárlói visszajelzések igazolják, hogy a fogyasztók számára közkedveltté vált hely ellátásilánc-menedzsmentje olyan szintre fejlődött az elindulástól kezdődően, hogy nem látjuk szükségesnek a változtatását. Úgy gondoljuk, hogy az eredmények alapján a jelenlegi ellátásilánc-menedzsment stratégiát érdemes folytatni a Fürge Páva életében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | ellátási lánc - ellátó hálózat, értékteremtés, logisztika, partnerkapcsolat(ok), sikertényezők, vidéki vállalkozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Már. 22. 12:57 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 22. 12:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |