Kerekes Dóra (2016) A Remington márka térhódításának és piaci helyzetének vizsgálata hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kerekes Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomnak témájaként a Remington márka ismertségének, kedveltségének, arculati elemeinek és összetevőinek marketingkommunikációjának, piaci helyzetének és versenyképességének vizsgálatát választottam.
Magyar cím
A Remington márka térhódításának és piaci helyzetének vizsgálata hazánkban
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Remington, piaci helyzet, versenytársak, marketing-mix, bcg-mátrix, SWOT-analízis, STP marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 03. 10:38 |
Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 27. 13:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |