Laposa Norbert (2023) Az alpha generáció marketingje és az AI. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
TDK dolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (475kB) |
|
Microsoft Word
Rezümé.docx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (16kB) |
|
PDF
Agócs Attila Laposa Norbert.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (123kB) |
|
PDF
Agócs Attila_Laposa Norbert_Dolgozat_biralati_lap_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (100kB) |
Absztrakt (kivonat)
Alapvetően azon kérdés merült fel bennünk, hogy a mai emberek mennyire is vannak tisztában az őket körülvevő marketinggel, valamint, hogy miképpen viszonyulnak a mesterséges intelligenciához napjainkban. Kutatásunkban használt primer, valamint szekunder kutatást is. Alapos utánajárással kezdtük el témánkat feldolgozni. Eleinte szakirodalmakból, valamint szakirodalomként megjelent könyvekből kezdtük el felépíteni előadásunkat. Ezek után pedig készítettünk egy kérdőívet is, amelyre számunkra érdekes válaszokat kaptunk ezt hosszabban elemezzük is a dolgozatunkban azonban ezen írásban is szeretnék erről egy rövid azonban ennél átfogóbb összegzést készíteni. Az derült ki a felmérés során, hogy az emberek nagy része tudatában van annak, hogy melyik generációhoz tartozik azonban csak az emberek fele tudja már a generációs marketing jelentését is. Ezen felül még kiderült összességében az emberekről, akik kitöltötték kérdőívünket, amely kitöltőinek száma pontosan 100 fő volt, hogy nagyon fontosnak tartják a mesterséges intelligencia szabályozását azonban ezt nagyon szívesen implementálnák saját életükbe a problémáik megoldására is. Összességében kutatásunk végérvényesen sikeres volt, valamint nagyon sok új információ birtokába kerültünk mind a már meglévő források felhasználásával mind pedig a kérdőív elemzése során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbázis, e-marketing - elektronikus marketing, generációs fejlődés, mesterséges intelligencia, Y generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Már. 22. 12:52 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 22. 12:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |