Az alpha generáció marketingje és az AI

Laposa Norbert (2023) Az alpha generáció marketingje és az AI. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of TDK dolgozat.pdf] PDF
TDK dolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (475kB)
[thumbnail of Rezümé.docx] Microsoft Word
Rezümé.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (16kB)
[thumbnail of Agócs Attila Laposa Norbert.pdf] PDF
Agócs Attila Laposa Norbert.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (123kB)
[thumbnail of Agócs Attila_Laposa Norbert_Dolgozat_biralati_lap_2023.pdf] PDF
Agócs Attila_Laposa Norbert_Dolgozat_biralati_lap_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (100kB)

Absztrakt (kivonat)

Alapvetően azon kérdés merült fel bennünk, hogy a mai emberek mennyire is vannak tisztában az őket körülvevő marketinggel, valamint, hogy miképpen viszonyulnak a mesterséges intelligenciához napjainkban. Kutatásunkban használt primer, valamint szekunder kutatást is. Alapos utánajárással kezdtük el témánkat feldolgozni. Eleinte szakirodalmakból, valamint szakirodalomként megjelent könyvekből kezdtük el felépíteni előadásunkat. Ezek után pedig készítettünk egy kérdőívet is, amelyre számunkra érdekes válaszokat kaptunk ezt hosszabban elemezzük is a dolgozatunkban azonban ezen írásban is szeretnék erről egy rövid azonban ennél átfogóbb összegzést készíteni. Az derült ki a felmérés során, hogy az emberek nagy része tudatában van annak, hogy melyik generációhoz tartozik azonban csak az emberek fele tudja már a generációs marketing jelentését is. Ezen felül még kiderült összességében az emberekről, akik kitöltötték kérdőívünket, amely kitöltőinek száma pontosan 100 fő volt, hogy nagyon fontosnak tartják a mesterséges intelligencia szabályozását azonban ezt nagyon szívesen implementálnák saját életükbe a problémáik megoldására is. Összességében kutatásunk végérvényesen sikeres volt, valamint nagyon sok új információ birtokába kerültünk mind a már meglévő források felhasználásával mind pedig a kérdőív elemzése során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: adatbázis, e-marketing - elektronikus marketing, generációs fejlődés, mesterséges intelligencia, Y generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Már. 22. 12:52
Utolsó módosítás: 2024. Már. 22. 12:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet