Szántai Krisztián (2023) Működés és elégedettség a frontvonalban: Egy közösségi közlekedést biztosító vállalat CRM rendszerének működése. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
CGFZSV_TDK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (965kB) |
|
Microsoft Word
rezume_szantai_krisztian.docx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (22kB) |
|
PDF
Szántai Krisztián.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (77kB) |
|
PDF
Szántai Krisztián.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (457kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt években a technológiai újítások és az ügyfélorientált gondolkodásmód egyre nagyobb teret hódítottak a vállalati világban. A carsharing szolgáltatások - mint a közlekedés modern alternatívái - különösen nagy hangsúlyt fektetnek az ügyfél-elégedettség növelésére és a hatékony működésre. Ebben a kontextusban az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM) elengedhetetlen eszközként szolgálnak a vállalatoknak, hogy közelebb kerüljenek ügyfeleikhez, jobban megértsék igényeiket és optimalizálják belső folyamataikat. Kíváncsi voltam, hogy működését tekintve valóban hatékonyabbá tudja-e tenni egy modern CRM rendszer az autómegosztás egyik kulcsszereplőjét, növelve az ügyfél-elégedettséget? Kutatásom kitért az ügyfélszolgálaton dolgozók tapasztalatai és ismeretei felől a CRM rendszerrel kapcsolatban. Mivel keresik meg relatíve legtöbbször az ügyfélszolgálatot, illetve milyen fejlesztési javaslat van ennek a kiküszöbölésére? Végül pedig, hogy milyen arányban sikerül megválaszolni a beérkezett megkereséseket? Kutatásomban hazai és nemzetközi szakirodalmakat dolgoztam fel szekunder kutatásként, majd a vállalattól kapott adatokból és kutatásokból egy kisebb betekintést nyújtok az olvasónak. Primer kutatásként interjúkat végeztem a vállalat ügyfélszolgálatos munkatársaival, illetve az ügyféloperációs felsővezetőjével. A kutatás eredményeként megállapítom, hogy valóban növelte a vállalat működési hatékonyságát és szolgáltatás minőségét egy új, modern CRM rendszer bevezetése. Bemutattam, hogy milyen arányban sikerül megválaszolni a beérkezett megkereséseket, továbbá mivel keresik meg relatíve legtöbbször Magyarország egyik legnagyobb carsharing szolgáltatójának ügyfélszolgálatát. Arra kerestem a választ, hogy milyen hatással volt a vállalat működésére az új CRM rendszer bevezetése, milyen további fejlesztéseket igényel az ügyfelek elégedettségének érdekében. A fejlesztési javaslatok meghatározásához szükséges a beérkezett megkeresésekről szóló statisztika, amelyre szintén kitért a kutatásom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | car-sharing, CRM, közösségi gazdaság, lojalitás, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélszolgálat, vásárlói elégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Már. 22. 12:52 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 22. 12:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |