Prédli Ágnes (2023) Hogyan szolgálják ki a projektcsapatok az ügyfelek igényeit az építőipari projektek során. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Prédli_Ágnes_PSZK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
Microsoft Word
Prédli_Ágnes_PSZK.docx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (16kB) |
|
PDF
Prédli Ágnes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (78kB) |
|
PDF
Prédli Ágnes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (89kB) |
Absztrakt (kivonat)
PRÉDLI ÁGNES Konzulens: 1. aktív félév Dr. Kása Richárd Gazdálkodási és menedzsment BGE PSZK tudományos főmunkatárs Dr. Kozma Tímea egyetemi docens BGE PSZK HOGYAN SZOLGÁLJÁK KI A PROJEKTCSAPATOK AZ ÜGYFELEK IGÉNYEIT AZ ÉPÍTŐIPARI PROJEKTEK SORÁN Napjainkban az építőiparnak egyre nagyobb kihívásokkal és komplexitással kell szembenéznie. A fenntarthatóság, a technológia fejlődése, az ügyfelek növekvő elvárásai, valamint ezen területnek az egyre fokozódó versenyhelyzete egyaránt meghatározzák az iparág jövőjét, ezért kiemelten fontos szerepe van a projektcsapatoknak a különböző ügyfelek igényeinek hatékony és gördülékeny kielégítésében. Ezen a területen az évek során több jelentős változás is történt, amelyeknek megértése elengedhetetlen a kutatási téma szélesebb kontextusában. Az építőipar nem csupán önmagában változékony környezet, de egy olyan terület is, ahol a személyes elkötelezettség és érdeklődés katalizátorként működik az innováció és az eredményesség terén. Saját tapasztalatom és munkám a projektcsapatban inspirált arra, hogy mélyebben vizsgáljam ezt a területet és a személyes elkötelezettségem, amely által rájöhetek, miként járulhatok hozzá az ügyfelek elégedettségéhez. Tanulmányom során bemutatásra kerül a cég, ahol jelenleg projekt tapasztalatszerzésre nyílik lehetőségem. A vállalkozás a projektek során többfunkciós szereplőként is részt vehet a folyamatokban, amennyiben a megrendelő erre igényt tart. Dolgozatom célja feltárni a folyamat különböző szereplői közti hatékony együttműködést az ügyfelek igényeit és elégedettségét szem előtt tartva. Kutatásom alapját szekunder és primer kutatások szolgálták, azaz a témával kapcsolatos szakirodalom, esettanulmányok, saját tapasztalat, valamint interjúk készítése különféle generálkivitelezőkkel és a munkahelyem komoly szaktudással rendelkező alkalmazottjaival. Az interjúk célja a téma gyakorlati szempontok szerinti megértése ezenkívül rávilágít az érintett felek nézeteire, tapasztalataira és igényeire. Ennek segítségével munkám során valós helyzetek és kihívások kerülnek bemutatásra. Az interjúk révén a kivitelezők, beszállítók és a projektcsapatok közötti kapcsolatok és együttműködési folyamatok jobban megismerhetők. Az elért eredményekből megismerjük, hogy milyen széleskörű ez az iparág és az épületek, lakások stb. átadásáig mennyire sokrétű és összetett munka folyik a háttérben. Betekintést nyerünk a különböző méretű generálkivitelezők igényeire, valamint arra, hogy a projekt csapatnak mekkora szerep jut ebben a folyamatban, hogy a végfelhasználó is elégedett legyen a kapott szolgáltatással, mind kézzelfogható, mind pedig szellemi minőségben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Pénzügy Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, projekt sikeressége, projektciklus, projektelemzés, ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Már. 22. 12:52 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 22. 12:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |