Hogyan szolgálják ki a projektcsapatok az ügyfelek igényeit az építőipari projektek során

Prédli Ágnes (2023) Hogyan szolgálják ki a projektcsapatok az ügyfelek igényeit az építőipari projektek során. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Prédli_Ágnes_PSZK.pdf] PDF
Prédli_Ágnes_PSZK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Prédli_Ágnes_PSZK.docx] Microsoft Word
Prédli_Ágnes_PSZK.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (16kB)
[thumbnail of Prédli Ágnes.pdf] PDF
Prédli Ágnes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (78kB)
[thumbnail of Prédli Ágnes.pdf] PDF
Prédli Ágnes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (89kB)

Absztrakt (kivonat)

PRÉDLI ÁGNES Konzulens: 1. aktív félév Dr. Kása Richárd Gazdálkodási és menedzsment BGE PSZK tudományos főmunkatárs Dr. Kozma Tímea egyetemi docens BGE PSZK HOGYAN SZOLGÁLJÁK KI A PROJEKTCSAPATOK AZ ÜGYFELEK IGÉNYEIT AZ ÉPÍTŐIPARI PROJEKTEK SORÁN Napjainkban az építőiparnak egyre nagyobb kihívásokkal és komplexitással kell szembenéznie. A fenntarthatóság, a technológia fejlődése, az ügyfelek növekvő elvárásai, valamint ezen területnek az egyre fokozódó versenyhelyzete egyaránt meghatározzák az iparág jövőjét, ezért kiemelten fontos szerepe van a projektcsapatoknak a különböző ügyfelek igényeinek hatékony és gördülékeny kielégítésében. Ezen a területen az évek során több jelentős változás is történt, amelyeknek megértése elengedhetetlen a kutatási téma szélesebb kontextusában. Az építőipar nem csupán önmagában változékony környezet, de egy olyan terület is, ahol a személyes elkötelezettség és érdeklődés katalizátorként működik az innováció és az eredményesség terén. Saját tapasztalatom és munkám a projektcsapatban inspirált arra, hogy mélyebben vizsgáljam ezt a területet és a személyes elkötelezettségem, amely által rájöhetek, miként járulhatok hozzá az ügyfelek elégedettségéhez. Tanulmányom során bemutatásra kerül a cég, ahol jelenleg projekt tapasztalatszerzésre nyílik lehetőségem. A vállalkozás a projektek során többfunkciós szereplőként is részt vehet a folyamatokban, amennyiben a megrendelő erre igényt tart. Dolgozatom célja feltárni a folyamat különböző szereplői közti hatékony együttműködést az ügyfelek igényeit és elégedettségét szem előtt tartva. Kutatásom alapját szekunder és primer kutatások szolgálták, azaz a témával kapcsolatos szakirodalom, esettanulmányok, saját tapasztalat, valamint interjúk készítése különféle generálkivitelezőkkel és a munkahelyem komoly szaktudással rendelkező alkalmazottjaival. Az interjúk célja a téma gyakorlati szempontok szerinti megértése ezenkívül rávilágít az érintett felek nézeteire, tapasztalataira és igényeire. Ennek segítségével munkám során valós helyzetek és kihívások kerülnek bemutatásra. Az interjúk révén a kivitelezők, beszállítók és a projektcsapatok közötti kapcsolatok és együttműködési folyamatok jobban megismerhetők. Az elért eredményekből megismerjük, hogy milyen széleskörű ez az iparág és az épületek, lakások stb. átadásáig mennyire sokrétű és összetett munka folyik a háttérben. Betekintést nyerünk a különböző méretű generálkivitelezők igényeire, valamint arra, hogy a projekt csapatnak mekkora szerep jut ebben a folyamatban, hogy a végfelhasználó is elégedett legyen a kapott szolgáltatással, mind kézzelfogható, mind pedig szellemi minőségben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Pénzügy Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: kommunikáció, projekt sikeressége, projektciklus, projektelemzés, ügyfélkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Már. 22. 12:52
Utolsó módosítás: 2024. Már. 22. 12:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet