Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára

Szilágyi Emese (2023) Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of szilagyi_emese_TDK_vegleges.pdf] PDF
szilagyi_emese_TDK_vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (427kB)
[thumbnail of szilagyi_emese_TDK_vegleges.docx] Microsoft Word
szilagyi_emese_TDK_vegleges.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (78kB)
[thumbnail of SZILÁGYI EMESE.docx] Microsoft Word
SZILÁGYI EMESE.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (13kB)
[thumbnail of Szilágyi Emese.pdf] PDF
Szilágyi Emese.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (75kB)
[thumbnail of Szilágyi Emese­_Dolgozat_biralati_lap_2023.pdf] PDF
Szilágyi Emese­_Dolgozat_biralati_lap_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (127kB)

Absztrakt (kivonat)

SZILÁGYI EMESE Konzulens: 7. aktív félév Dr. Kovács Ildikó Kereskedelem és Marketing egyetemi docens BGE KKK BGE KKK AZ INFLUENSZERMARKETING HATÁSA A FOGYATÉKOSSÁGGAL ÉLŐ SZEMÉLYEK ÉS SPECIÁLIS IGÉNYŰ SZEMÉLYEK VÁSÁRLÁSI DÖNTÉSHOZATALÁRA A TDK dolgozatom célja feltárni az influenszermarketing hatását a különböző fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára. Témám alapját a nemrég alakult inkluzív turisztikai cég, a DiversiGO, marketing felmérésének szüksége alkotta meg. Ennek a célnak megfelelően kvalitatív kutatást választottam, hogy valójában megismerhessem a fogyasztói magatartást, véleményeket és belsős szemléleteket, amelyek sokszor hiányoznak szakirodalmakból vagy akár más felmérésekből. A 10 mélyinterjú alapján ismertetem az influenszermarketing valódi mértékét és hatását, továbbá a cég témája miatt az akadálymentesség meglétére és hiányosságaira a turizmus oldaláról reflektálok. A rezümé nyelve: magyar

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: akadálymentesítés, direkt marketing, e-marketing - elektronikus marketing, nemzetközi turizmus, turizmusfejlesztés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Már. 22. 12:51
Utolsó módosítás: 2024. Már. 22. 12:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet