A freelancer social media marketing managerek szerepe a vállalkozások online jelenlétében

Siroki Janka (2023) A freelancer social media marketing managerek szerepe a vállalkozások online jelenlétében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Siroki_Janka_KKK.pdf] PDF
Siroki_Janka_KKK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Siroki_Janka_KKK.docx] Microsoft Word
Siroki_Janka_KKK.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (16kB)
[thumbnail of Dolgozat_biralati_lap_2023-siroki-janka.pdf] PDF
Dolgozat_biralati_lap_2023-siroki-janka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (92kB)
[thumbnail of Siroki Janka PVÁ.pdf] PDF
Siroki Janka PVÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (466kB)

Absztrakt (kivonat)

A modern üzleti környezetben az online jelenlét kritikus szerepet játszik. Az internet és a közösségi média platformok fejlődése lehetővé teszi a vállalkozásoknak a szélesebb közönség elérését és hatékonyabb kommunikációját a potenciális ügyfelekkel. Az online marketing stratégiák középpontjában a közösségi média áll, amely lehetővé teszi a vállalkozásoknak a közvetlen kapcsolatot a célközönséggel és hosszú távú kapcsolatok kialakítását. A közösségi média kezelése azonban összetett feladat, mivel számos platform, algoritmus és trend létezik, amelyek folyamatosan változnak. Egyre több vállalkozás keresi a szakértők segítségét ezen a területen. A szabadúszó marketing szakemberek fontos szerepet játszanak az online jelenlét optimalizálásában és a hatékony közösségi média stratégiák kidolgozásában. A dolgozat részletesen elemzi a szabadúszó közösségi média marketing menedzserek szerepét az üzleti célok elérésében, a tartalomkezelésben, az online közösségi kapcsolatok kiépítésében, az adatelemzésben és az eredmények mérésében.Az elméleti háttér és az alapfogalmak tisztázása után kvalitatív kutatást végeztem, 2023 augusztus és október között, ahol 9 darab számú interjú készült. Mélyinterjút végeztem Csepregi Dalmával, egy szabadúszó közösségi média marketing szakemberrel, emellett a kutatás részeként szakmai interjúkat készítettem a Dalmarketing nevű vállalkozása által az ügyfeleivel, akik ingatlan értékesítés, generál kivitelezés, valamint járműgyártásra specializálódtak és megtapasztalták a szakértő által nyújtott előnyöket a közösségi média kezelésében. A részletesebb kutatás érdekében az ügynökségi oldalon a HD marketing ügynökség került vizsgálatra, akik közösségi média marketingre specializálódtak.A vizsgálat célja a szabadúszó és ügynökségi szakemberek munkájának összehasonlítása és a közösségi média munkafolyamatainak elemzése. Ezzel a kutatással célom, hogy bemutassam a szabadúszó social media marketing szakemberek jelentőségét és hatékonyságukat a vállalkozások online jelenlétének erősítése terén, és megértsük, hogy miért válhatnak érdemesebb választássá a vállalkozások számára.Kutatásom eredményeképp betekintést kaphatunk abba, hogy a szabadúszók tevékenysége hogyan tudja segíteni a vállalkozások jelenlétét az online felületeken. Megtudhatjuk, hogy milyen módon tudják kiépíteni a sikeres marketingkommunikációs stratégiát, valamint javaslatot teszek arra, hogy miként lehet érdemlegesebb választás a közösségi médiában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: közösségi média marketing, marketing, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, online kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Már. 22. 12:51
Utolsó módosítás: 2024. Már. 22. 12:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet