Siroki Janka (2023) A freelancer social media marketing managerek szerepe a vállalkozások online jelenlétében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Siroki_Janka_KKK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
Microsoft Word
Siroki_Janka_KKK.docx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (16kB) |
|
PDF
Dolgozat_biralati_lap_2023-siroki-janka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (92kB) |
|
PDF
Siroki Janka PVÁ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (466kB) |
Absztrakt (kivonat)
A modern üzleti környezetben az online jelenlét kritikus szerepet játszik. Az internet és a közösségi média platformok fejlődése lehetővé teszi a vállalkozásoknak a szélesebb közönség elérését és hatékonyabb kommunikációját a potenciális ügyfelekkel. Az online marketing stratégiák középpontjában a közösségi média áll, amely lehetővé teszi a vállalkozásoknak a közvetlen kapcsolatot a célközönséggel és hosszú távú kapcsolatok kialakítását. A közösségi média kezelése azonban összetett feladat, mivel számos platform, algoritmus és trend létezik, amelyek folyamatosan változnak. Egyre több vállalkozás keresi a szakértők segítségét ezen a területen. A szabadúszó marketing szakemberek fontos szerepet játszanak az online jelenlét optimalizálásában és a hatékony közösségi média stratégiák kidolgozásában. A dolgozat részletesen elemzi a szabadúszó közösségi média marketing menedzserek szerepét az üzleti célok elérésében, a tartalomkezelésben, az online közösségi kapcsolatok kiépítésében, az adatelemzésben és az eredmények mérésében.Az elméleti háttér és az alapfogalmak tisztázása után kvalitatív kutatást végeztem, 2023 augusztus és október között, ahol 9 darab számú interjú készült. Mélyinterjút végeztem Csepregi Dalmával, egy szabadúszó közösségi média marketing szakemberrel, emellett a kutatás részeként szakmai interjúkat készítettem a Dalmarketing nevű vállalkozása által az ügyfeleivel, akik ingatlan értékesítés, generál kivitelezés, valamint járműgyártásra specializálódtak és megtapasztalták a szakértő által nyújtott előnyöket a közösségi média kezelésében. A részletesebb kutatás érdekében az ügynökségi oldalon a HD marketing ügynökség került vizsgálatra, akik közösségi média marketingre specializálódtak.A vizsgálat célja a szabadúszó és ügynökségi szakemberek munkájának összehasonlítása és a közösségi média munkafolyamatainak elemzése. Ezzel a kutatással célom, hogy bemutassam a szabadúszó social media marketing szakemberek jelentőségét és hatékonyságukat a vállalkozások online jelenlétének erősítése terén, és megértsük, hogy miért válhatnak érdemesebb választássá a vállalkozások számára.Kutatásom eredményeképp betekintést kaphatunk abba, hogy a szabadúszók tevékenysége hogyan tudja segíteni a vállalkozások jelenlétét az online felületeken. Megtudhatjuk, hogy milyen módon tudják kiépíteni a sikeres marketingkommunikációs stratégiát, valamint javaslatot teszek arra, hogy miként lehet érdemlegesebb választás a közösségi médiában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média marketing, marketing, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, online kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Már. 22. 12:51 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 22. 12:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |