A Douglas- és a Marionnaud Parfümériák marketingkommunikációs tevékenységének elemzése

Kovács Viktória (2010) A Douglas- és a Marionnaud Parfümériák marketingkommunikációs tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15087.pdf] PDF
D_15087.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kozmetikai piac, Marketingkommunikáció, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2024. Már. 22. 11:26
Utolsó módosítás: 2024. Már. 22. 11:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet