Marketingszemlélet a kultúraközvetítésben: a Művészetek Palotája tükrében

Korom Borbála (2009) Marketingszemlélet a kultúraközvetítésben: a Művészetek Palotája tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15083.pdf] PDF
D_15083.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kulturális marketing, Marketing-mix, Művészetek Palotája
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2024. Már. 21. 14:40
Utolsó módosítás: 2024. Már. 21. 14:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet