AZ FHB BANK ARCULATI ÉS MÁRKÁZÁSI POLITIKÁJÁNAK ELEMZÉSE, VALAMINT AZ FHB MÁRKA ISMERTSÉGÉNEK KUTATÁSA A 18-26 ÉVESEK KÖZÖTT

Vidoven Dávid (2014) AZ FHB BANK ARCULATI ÉS MÁRKÁZÁSI POLITIKÁJÁNAK ELEMZÉSE, VALAMINT AZ FHB MÁRKA ISMERTSÉGÉNEK KUTATÁSA A 18-26 ÉVESEK KÖZÖTT. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vidoven Dávid.pdf] PDF
Vidoven Dávid.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Márka, Márkázás, Bank, Pénzügyi kultúra, UniCredit Bank, K&H Bank, FHB Bank, Felmérés, Elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Már. 06. 15:51
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 15:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet