Nagy Zoltán (2023) A rendezvényterem-üzemeltetés művészete: Szolgáltatásmarketing eszközök elemzése és értékelése. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat_Nagy_Zoltán.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
statusz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (745kB) |
|
PDF
Bírálati lap_Külső bíráló_Nagy Zoltán Szakdolgozata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (170kB) |
|
PDF
Nagy Zoltán_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
Absztrakt (kivonat)
A diplomadolgozatom a szolgáltatásmarketing elemeinek hatását vizsgálja a rendezvénytermekkel kapcsolatos ügyfélélményre és elégedettségre, hangsúlyozva a digitális szolgáltatások, egyedi élmények, fenntarthatóság, online jelenlét és közösségi média használatának jelentőségét.A kutatásom során gyűjtött adatok elemzése mélyreható betekintést nyújtott a rendezvénytermekkel kapcsolatos ügyfélélményekbe és elégedettségbe.Az eredmények és javaslatok összefoglalása lehetőséget biztosított a rendezvénytermek tulajdonosai és menedzserei számára, hogy jobban megértsék, milyen stratégiák és innovációk révén növelhetik vendégeik elégedettségét és hűségét. Az adatok elemzése után részletes következtetéseket és javaslatokat fogalmaztam meg, amelyek a szolgáltatásmarketing elméleti kereteire és a gyakorlati alkalmazhatóságra, valamint a piaci realitásokra is odafigyeltek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, marketing, rendezvény(ek), rendezvényszervezés, szolgáltatás, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:39 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53715 |
Actions (login required)
Tétel nézet |